[1]

1.1K 31 20
                                    

Pov. Kacper

Jest dopiero 9:15 a ja już wiem, że to będzie "cudowny" dzień. Wczoraj powiedziałem jedynej przyjaciółce Marcie, że jestem gejem a ona nie dość, że zakończyła przyjaźń to jeszcze rozgadała to całej szkole. Poprostu idealnie. Wszyscy na mnie dziwnie patrzą. Czuję się jak jakieś zwierzę w zoo czy coś tego typu. Do tego szkolni debile mają kolejny powód do prześladowania mnie... ten dzień nie może być gorszy!

- Kacper! - No tak... Jeszcze ta baba od matmy.
- Tak proszę pani?
- W ogóle nie słuchasz! Nawet zeszytu nie otworzyłeś! Do odpowiedzi! Już! - A jednak może być gorzej.

* Po lekcji *

- Mamo? - Postanowiłem zadzwonić do mamy i zapytać czy może mnie zwolnić z lekcji.
- Tak Kacperku?
- Możesz mnie dzisiaj zwolnić z lekcji?
- A to dlaczego?
- Wszyscy się na mnie dziwnie patrzą sama wiesz dlaczego. Niektórzy się jeszcze ze mnie śmieją. Nawet część nauczycieli się na mnie patrzy jakbym kogoś zabił.
- No dobra. Ale to ostatni raz.
- Dziękuję mamo! Kocham Cię.
- Ja Ciebie też
- To ja jeszcze pójdę do parku bo muszę się przewietrzyć.
- Okej, to papa.
- Pa.

Tak jak powiedziałem tak zrobiłem. Po drodze zauważyłem powiadomienie z instagrama o nowej obserwacji. Wszedłem na profil tej osoby i zobaczyłem, że był to przystojny blondyn z szarymi oczami. Zaobserwowałem go i zacząłem przeglądać jego konto. Nagle na kogoś wpadłem. Ta osoba również miała w ręce telefon i obydwa upadły na ziemię ekranem do góry.

- Przepraszam - No w końcu jak na kogoś wpadłem to wypadało przeprosić.
- Nie, to ja przepraszam. Mogłem nie stać na środku chodnika. - Obaj schyliliśmy się by podnieść swoje telefony i przez przypadek on podniósł mój telefon a ja jego. Wymieniając się telefonami zauważyliśmy jedną rzecz.

- Widzę, że przeglądasz mojego instagrama - Powiedziałem i się lekko zaśmiałem.
- A ty mojego - Również się zaśmiał.
- Przypadek? Nie sądzę hahah
- A właśnie. Czemu nie jesteś w szkole?
- Długa historia...
- Okeej... Chcesz się poznać?
- W sumie spoko
- To może usiądziemy? Tam jest ławka - powiedział i wskazał ławkę znajdującą się niedaleko nas.
- No okej

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hai!
Tak jak mówiłam zaczynam nową książkę XD
Nie wiem czy dalej będę pisać tą poprzednią jakby ktoś był ciekawy XD
Jeśli ktoś ją czytał i chcę żebym ją dalej pisała to napiszcie czy coś XD
Ostatnio do niej dodawałam rozdział ale uważam, że ją zepsułam już od początku XDD

Macie tutaj jeszcze dinozarły -->🦖🦕
(Tak wiem, że się pisze dinozaury XD)

[KxP] nie ważne co się stanie... Zawsze będę przy tobie [KxP]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz