[3]

697 24 51
                                    

Pov. Piotrek

Kacper cieszył się jak małe dziecko. To było nawet urocze... Nie. Stop. Nie zakochuj się w swoim przyjacielu! Ugh!

- A mógłbym pożyczyć jakieś ubrania?
- Jasne! Wybierz coś sobie A potem możesz się umyć, wiesz gdzie jest łazienka.
- No wiem - Wziąłem sobie jakieś za duże ubrania Kacpra i poszedłem do łazienki. Wykąpałem się itd. I po około 20 minutach wróciłem do pokoju.

Pov. Kacper

Gdy Piotrek w końcu wrócił z łazienki był bez koszulki. Takiego go jeszcze nie widziałem.

- Czemu nie masz koszulki? - spytałem.
- Bo jest gorąco. A czemu Ty jesteś czerwony na twarzy? - To na pewno kłamstwo.
- Nie jestem!
- Jesteś! - Szybko wziąłem piżamę i pobiegłem do łazienki. Gdy spojrzałem w lustro zobaczyłem, że naprawdę byłem cały czerwony. Szybko się ogarnąłem i krzyknąłem do Piotrka, że idę zrobić sobie bubble tea. Gdy robiłem sobie ten niebiański napój poczułem, że ktoś mnie przytula od tyłu. Był to oczywiście Piotruś. Nadal bez koszulki. Ale to normalne, że mnie przytulił bo... przyjaciele tak robią... prawda? 

- Hej Kacper
- Hej
- Skończyłeś już?
- No prawie
- A okej
- A czemu pytasz?
- Bo bez Ciebie trochu nudno
- Skończyłem
-  W końcu
- Nie marudź tylko chodź do pokoju

Gdy dotarliśmy do tego jakże oddalonego od kuchni punktu zwanego też potocznie moim pokojem postanowiliśmy pograć w simsy. Chcieliśmy stworzyć siebie. Gdy Piotrek tworzył swojego sima ja piłem bubble tea i oglądałem coś na youtube.

- Skończyłem
- Ej ale ten sim jest brzydki!
- No wiesz miałem stworzyć siebie
- Ale ty jesteś duuużo ładniejszy - Po wypowiedzeniu tego zdania postanowiłem wziąść sprawy w swoje ręce. Wziąłem laptopa i zacząłem wszystko poprawiać. Gdy skończyłem odłożyłem laptopa na bok i postawiłem szklankę po napoju bogów na biurku. Znowu usiadłem obok Piotrka i chciałem się do niego przytulić ale zmieniłem pozycję co 5 sekund bo było mi niewygodnie.

- Czemu się tak wiercisz?
- Bo jest mi niewygodnie
- To usiądź tak żeby było Ci wygodnie
- Nie da się! Bo chcę się do Ciebie przytulić i przez to nie mogę...
- To już łatwiej by było jakbyś usiadł mi na kolanach
- A mogę? - Po wypowiedzeniu tych słów zrobiłem chyba najsłodszą minkę jaką umiałem.

- jak chcesz to możesz
- oki

Pov. Piotrek

Kacper usiadł mi na kolanach tak, że się o mnie opierał A potem wziął laptopa i postawił na swoich kolanach. Objąłem go i widziałem, że się uśmiechnął.

- I co? Już ci wygodnie? - Spytałem
- Tak - Odpowiedział Kacper i się zaśmiał. - Nie jestem za ciężki? Bo nie chcę Cię jakoś obciążać...
- Ty? Za ciężki? No chyba nie hahah
- No okej hah. To teraz stworzę siebie w simsach
- Okej

Gdy Kacper stworzył swojego sima chciał jeszcze pograć ale mi się już nie chciało więc odstawił laptopa i obrócił się tak, że teraz siedział przodem do mnie. Wtulił się we mnie A ja to odwzajemniłem. Czułem się jak w niebie. Przytulał mnie chłopak, w którym się zakochałem (dzisiejszego wieczoru jeszcze bardziej upewniłem się co do tego uczucia). Może i nie czuł tego samego co ja ale i tak było cudownie.

- Jestem śpiący...
- A chciałeś jeszcze grać
- No bo wtedy nie byłem śpiący
- Okej to czekaj

Kacper zszedł z moich kolan A ja odstawiłem laptopa i poszedłem do łazienki. Gdy wróciłem Kacper czekał na mnie pod kołdrą. Podszedłem do łóżka i położyłem się obok niego.

Pov. Kacper

- Dobranoc Piotruś - Powiedziałem i nie wiem czemu pocałowałem go w policzek. Szybko się odwróciłem A Piotrek mnie przytulił.

- Dobranoc słodziaku - Czy on do mnie powiedział słodziaku? Awwww! Dobra Kacper... idź już spać... Ale to było takie uroczeee! Nie! Idź spać...

* O 10:46 *

Obudziłem się i zobaczyłem, że Piotrek już nie spał.

- Hej
- Ooo księżnkczka wstała
- Nie jestem księżniczką!
- Tsa... wmawiaj sobie...

Nie jestem żadną księżniczką i nie wiem co on znowu wymyślił ale nie ważne...

- A tak poza tym to jak się spało?
- Bardzo dobrze
- To fajnie
- Nom. A tobie?
- Też dobrze
- To dobrze, że dobrze - zaśmialiśmy się
- Co byś chciał dzisiaj robić?
- A nie wiem w sumie. Możemy coś pooglądać
- Spoko pomysł
- Ale najpierw chodź na śniadanie 

Poszliśmy do kuchni i zrobiliśmy sobie coś do jedzenia. Potem pooglądaliśmy jakieś filmy. Postanowiłem poprzeglądać instagrama. Znalazłem tam profil poświęcony shipowi KxP czyli ja x Piotrek. Od kiedy się poznaliśmy zaczęliśmy razem nagrywać tiktoki, filmy na youtube i wstawiać zdjęcia na insta więc byliśmy dość popularni jako przyjaciele. Wszedłem na to konto i zobaczyłem sporo zdjęć, na których się np. Przytulamy A nawet kilka "dowodów" na to, że jesteśmy razem. Postanowiłem pokazać to Piotrkowi.

- Piotreeek
- Co?
- Patrz na to - Podałem mu mój telefon A on zaczął przeglądać to konto.

- Tego to ja się nie spodziewałem XD
- No ale fakt. Czasami jak jesteśmy sami zachowujemy się trochę jak para hahah
- Może tylko troszkę hahah - śmialiśmy się jeszcze chwilę A gdy już się trochę uspokoiliśmy dodał - Ale to przez ciebie bo ty się do mnie tulisz itd.
- Ale ty nie protestujesz
- No racja
- Ej mam ciekawy pomysł na film na youtube'a
- Jaki?
- Udajemy parę przez 24h
- No spoko ale wtedy jeszcze bardziej będą nas shipować
- Trudno
- Ale nagramy to dopiero w następny weekend bo mi się nie chce
- Ej może ludzie dadzą nam jakieś wyzwania do tego filmu?
- To może nagrajmy poprostu robimy wyzwania od widzów czy coś takiego
- No okej. Na tiktoku poprosimy o wyzwania i te z największą liczbą serduszek zrobimy
- Oke
- A co robimy teraz?
- Nie wiem. A tak poza tym twoja mama nie powinna już być w domu?
- Nie, wczoraj wieczorem mi napisała, że wyjeżdża w delegację i wraca za tydzień
- Okej. A masz jakiś pomysł na to co możemy zrobić?
- Może pójdziemy na spacer do parku?
- No spoko
- To chodźmy

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hei
Ogólnie to rozdział ma 913 słów
I moja mama stwierdziła, że nie mogę wstawiać książek na Wattpada więc muszę to robić tak żeby nie zauważyła co nie będzie łatwe XD
Poza tym mam w bibliotece 138 książek i same się nie przeczytają XDDD
Więc rozdziały tutaj mogą być bardzo rzadko no bo nom XD

Macie jeszcze troszkę magicznej iDeOlOgIi  -----> 🌈💫🌈⭐🌈🌟🏳️‍🌈

A i wstawiam bo się nudzę w autobusie XD

[KxP] nie ważne co się stanie... Zawsze będę przy tobie [KxP]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz