¡18+ CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!
W pewnym momencie zorientowałem się, że jesteśmy w samych bokserkach. Piotrek chyba też to zauważył bo powiedział:
- Kacper... To chyba zaszło trochę za daleko
- Czemu?
- No a... Chcesz tego?
- Może...
- A co z...
- Jebać wszystko dookoła. Dzisiaj liczymy się tylko my. Zapamiętaj to sobie
- Skoro tak uważasz to... kontynuujemy?
- OczywiścieWróciliśmy do przerwanej czynności. Blondyn zaczął całować moje usta i schodził pocałunkami coraz niżej aż dotarł do gumki od moich bokserek. Spojrzał na mnie A ja lekko kiwnąłem głową na znak tego, że się zgadzam na to co chce zrobić.
Starszy zaczął masować mojego penisa przez bielizne. Stwierdziłem, że też chcę coś zrobić A nie tak, że tylko on wszystko robi więc położyłem go na łóżku i zdjąłem mu majtki. Następnie zacząłem oblizywać jego członka po całej długości. Po chwili wziąłem do go ust i zacząłem oblizywać jego główkę językiem A potem poruszałem głową w górę i w dół.
Piotrek cicho wzdychał i jęczał.- Ka-cper dochodzę
Słysząc to przyspieszyłem swoje ruchy. Po chwili poczułem spermę Piotrka w moich ustach. Oczywiście ją połknąłem. Wydaje mi się, że jak na pierwszy raz wmiare dobrze mi poszło.
Blondyn położył mnie, zawisnął nade mną opierając się na ręce i zaczął mnie całować. Ściągnął mi bokserki i odwrócił tak żebym leżał na brzuchu. Usłyszałem, że coś otwiera. Najprawdopodobniej był to lubrykant ponieważ potem poczułem jego palca w moim odbycie. Najpierw poczułem duży dyskomfort ale po kilku sekundach się przyzwyczaiłem. Po chwili dołożył drugi palec a chwilę po nim trzeci.
Gdy już uznał, że jestem wystarczająco rozciągnięty wyjął ze mnie palce po czym przybliżył swojego członka. Po chwili poczułem, że zaczął we mnie wchodzić. Na początku trochę bolało ale po niedługim czasie się przyzwyczaiłem i zaczęło mi to sprawiać przyjemność.
Piotrek zaczął się we mnie powoli poruszać. Po kilku minutach poczułem rosnące ciepło w moim podbrzuszu.
Niedługo później oboje doszliśmy. Piotrek we mnie a ja na pościel i swój brzuch. Leżeliśmy chwile obok siebie żeby uspokoić nasze oddechy.- Podobało ci się maluszku?
- Bardzo. A tobie?
- Też
- Może się ogarnijmy?
- Dobry pomysłPoszliśmy wsiąść prysznic a potem ubraliśmy bieliznę i poszliśmy spać.
××××××××××××××××××××××××××××××××
Hej XDemSory, że rozdział jest taki krótki ale no nie mam pomysłów zabardzo XD Za to jest 18+ i mam nadzieje, że nie jest jakiś mega cringe'owy i nie wypali oczu XDDD
Pozdrawiam moje cudowne grupki Skarby KxP, Piesełki KxP i Pedofilki KxP XD
Na zakończenie macie jeszcze jedzonko do vlogmasa/live albo czegokolwiek -----> 🍿🥤
I trochu IdEoLoGiI ----> 🏳️🌈🌈🏳️🌈🌈🏳️🌈🌈🏳️🌈🌈🏳️🌈🌈🏳️🌈🌈🏳️🌈🌈🏳️🌈🌈🏳️🌈🌈🏳️🌈🌈🏳️🌈🌈🏳️🌈🌈🏳️🌈🌈🏳️🌈🌈🏳️🌈🌈🏳️🌈🌈🏳️🌈🌈🏳️🌈🌈🏳️🌈🌈
CZYTASZ
[KxP] nie ważne co się stanie... Zawsze będę przy tobie [KxP]
Fiksi Penggemar1. Książka zawiera przekleństwa XD 2. Książka zawiera dużo IdEoLoGi 🌈🌈🌈 3. Nie wiem wgl co to poprostu pisałam bo się nudziłam i miałam jakieś pomysły XD