|NİSA'NIN ANLATIMINDAN|
Sabah uyandığımda sırtımda bir ağrı vardı. Gözlerimi açıp etrafa bakınca.Koltukta Lale'nin üstüne doğru yattığımı gördüm.Can'da halıda yatıyordu.Bir tek Danla yoktu etrafta.
Akşam film izlemiştik sanırım uyuya kalmıştık.Belliki Danla uyumaya odasına gitmişti.Yavaş yavaş kalktım ve yürümeye başladım.Sırtımla ilgilenirken Can'ın eline bastığımı farkettim ama artık çok geçti çünkü Can bağırmaya başladı.
Can: Yaaaaa!
Can'ın sesine Lale'de uyandı.
Lale: Can bi sus be..uyutmadınız adam akıllı zaten.
Can: Laleee! Nisa elime bastı zateeen! Valla sinirimi senden çıkarırım.
Nisa: Cemo kusura bakma yaa. yanlışlıkla oldu.özüüüür
Can: kızım nasıl bastıysan artık neyse yaa.
Lale: üfff Can uzatma sendeee.
Can: ayy tamam bee.Saat kaç bu arada?
Nisa: Aaa evet hem biz bugün koşuya gidecektik.Bekle bakıyoruuum.
Telefonumu elime aldım ve ekrana baktım.Ne?!
Nisa: Offf yaaa!
Can: kaç?
Nisa: öğlen olmuş öğlen.Saat 14.15
Danla odadan hızla çıktı ve yanımıza geldi.
Danla: Ne yani spor iptal miiii?
Nisa: Sen yaptın deme?
Danla: Neyi?
Lale: Sen uyanıktın ve sırf sabahın köründe koşmamak için bizi kaldırmadın?
Danla: öfff be ne var bunda.Hem siz dün spor yaptınız zaten. Ben sizi düşündüğüm için kaldırmadım.
Nisa: Allah'ım bende diyorum ki bu kız niye 'koşuya yarın gelirim' dedi.
Danla: öfff be tamam.Benim karnım aç bi' şeyler yiyelim. (mood smozmsaozj)
Can: Ben bu saatte kahvaltı yapmam ki yemek yiyelim.
Lale: aynen yaa.Eee ne yiyeceğiz?
Nisa: Pizza sipariş etsek. Dün akşam filmde yiyolardı.Canım çok çekmiştii.
Danla: Mükemmel bi' fikir çünkü bende bir şey hazırlicak enerji yok.
Can: Tamam o zaman ben arıyorum getirsinler, karnımızı doyuralım bi' güzelll.
Can telefonla konuştuktan 15-20 dakika sonra kapı çaldı. Hemen kapıya koştum. "Ben bakarııımm".Kapıyı açtım pizzaları aldım parayı verip kapıyı kapattım.
Pizzayı kafamın üstünde döndüre döndüre şekilli hareketlerle mutfağa koydum.
Nisa: Hadi geliiin.Yoksa ben hepsini yicemm!
Lale: Bekleee geliyoozz.
Lale'lerde geldikten sonra pizzaları mideye indirdik.
Nisa: Lale acaba bugün biraz çalışsak mı?
Lale: Neye?
Nisa: Salı günü voleybol maçı var.Biraz çalışalım bence.
Lale: Bana uyar.
Danla ve Can'la biraz takıldıktan sonra evden ayrıldık ve kendi evlerimize doğru yürümeye başladık.Eve girdim ve kendimi odaya attım.Dolabı açıp altıma siyah şort üstüme de kırmızı sporcu atletimi(Niso'nun kiiii) giydikten sonra onun üstüne de siyah bir t-shirt geçirdim.
Voleybol sahasına girdiğimde karşıda yere çöküp oturan Lale'yi gördüm. O benden daha önce gelmişti çünkü Lale'nin evi voleybol sahasına daha yakındı.Bulunduğumuz yerde bir tek voleybol sahası yoktu.Bizim hemen yan tarafımızda basketbol sahası onun yan tarafında futbol sahası vardı. Yani büyük bi' yerdi burası ve her zaman açık olurdu çünkü pazartesi - salı maçı olanlar haftasonu burada antrenman yapardı.
Lale bana el salladı ve uzaklardan konuşmaya başladı.
Lale: Hoşgeldinizzzz
Nisa: Hoşbuldumm.Eee kimse yok muydu?
Lale: Sinem ve Melisa vardı.Daha yeni gittiler.Onlar sabahtan gelmiş.
Nisa: Eee ne bekliyoruz başlayalım bizde.
Lale'yle birlikte 1-2 saatlik antrenman yaptıktan sonra köşeye çöküp biraz oturduk. Siyah t-shirt çıkardım ve Lale'ye gösterdim.
Nisa: Şunu sıksam su şişesi dolar mı acaba
Lale bana güldü.15-20 dakikalık moladan sonra tekrar sahaya geçtik ve biraz daha çalıştık.O sırada birilerinin konuşma sesi geliyordu.
Nisa: Kızlar geri mi geldi acaba çalışmak için?
Lale: Bilmemm.
O sırada basketbol koçuyla birlikte 2 kişi sahaya girdi.
Basketbol koçu: Burasıda voleybol sahası sizin sahanız hemen yan tarafta.
Lale bana döndü ve konuştu.
Lale: Bu senin yarış yaparken çarptığın çocuk değil mi ?
Nisa: Aaa evet sanırım o.
Koçla birlikte sahadan çıkıp basketbol sahasına girdiler.
Bizde çalışmaya devam ettik.Bi süre sonra voleybol sahasına geri geldiler ama bu sefer yanlarında koç yoktu.
Bize doğru yürüyünce bizde mola verdik ve selam verdik.Nisa: Selam??
Lale: Sen Nisa'nın kafenin önünde çarptığı çocuksun deme?
Adın ne senin?Çocuk: Evet yere düşmüştü.Bu arada adım Barış.
Barış elini önce bana uzattı elini sıktım.
Nisa: Memnun oldum.
Barış: Bende.
Barış'ın yanındaki arkadaşı konuşmaya başladı. "Benim adım Berkan" dedi.
Nisa:Memnun olduuuk.
Lale: Bu arada ben Lale.
Barış: Siz sanırım voleybol takımındasınız?
Lale: Evet salı günü maçımız olduğu için bugün biraz çalışalım demiştik.
Nisa: Sizde sanırım basketbol takımı için geldiniz?
Barış: Evet giden 2 kişinin yerine geldik.
Nisa: Lale ben üstümü giyeyimde gidelim olur mu?
Lale: Tamam olurr.
Kenara gittim t-shirt üstüme geçirdim. Lale'ye seslendim.
Nisa: Hadiiii
Lale bana baktı ve eliyle gelmemi işaret etti.Lale'nin yanına geldim.
Nisa: Yürüsenee!
Barış: Niye bu kadar acelecisin?
Lale: Aynen yaa 5 dakika konuşturmadın.
Nisa: Yoruldum çünkü Lale,hadii düş önüme
Sonunda Lale'de yanıma geldi. Voleybol sahasından ayrıldıktan sonra yollarımızıda ayırdık.
Eve gelince kendime kahve yaptım biraz telefonda takıldıktan sonra kendimi yatağa attım.Saat daha 22.00 ama baya yorgunum hem yarında bizim koçla antrenman yaparız.
Yorgun ve bitkin olmak istemem.HELLOOOO!
İKİNCİ BÖLÜMDE BİTTİİİ.
YORUM YAPMAYI VE VOTE ATMAYI UNUTMAYINN