|NİSA'NIN ANLATIMINDAN|
Kapı açıldı ve Barış'lar yanımıza geldi.Danla hemen kamerayı Barış'lara çevirdi.
Danla:Valla Lale'lerle vlog çeksem 10 dakika olurdu.Bende arkadaş çağırdım.Barış ve Berkan...
Lale: Danlaaa bak yemin ederim geri dönerim.
Danla:Tamam bebeğim kızma ama sende biliyorsun kendinii
Nisa: Üfff hadi yürüyün gidelim biran önce.
Danla:Şimdi kapatıyorum 3 saniye sonra kamptayızzz 3-2-1
Klasik Danla işte. Hep birlikte arabaya yöneldik.Barış elindeki poşetleri uzattı.
Barış: Bunları bagaja koyalım.
Danla:Bune?
Barış: uyku tulumu çadır zaten aldınız bizde kendimize uyku tulumu getirdik.
Nisa:Tamam o zaman hadi koyalım.
Barış'la birlikte arabanın arkasına yürüdük bagajı açtım ve poşetleri koydum.Barış bana döndü.
Barış: Çok güzel olmuşsun...
Yüzümün kızardığını hissedebiliyordum.Hemen bagajı kapağını kapattım ve hızlı adımlarla uzaklaşırken kısık sesle teşekkür ettim.
Nisa:Teşekkür ederim.
Barış dediğimi duymuş olmalı ki gülümsedi.Arabanın kapısını açtım ve oturdum.Berkan şoför koltuğuna oturmuş.Lale'de tabiki yanına.Arkada ise Danla cam kenarına oturunca Can'da onun yanına oturmuş.Bende Can'ın yanına oturdum arkamdan Barış geldi oda benim yanıma oturdu.
Bir süre sonra Danla uyurken Can'da telefon bakıyordu.
Lale'de camdan dışarıyı izliyordu.Barış'da Lale gibi yola bakıyordu.Bende baya yorgundum.Biraz uyusam iyi olurdu.
Gözlerimi kapattım tam uyurken kafam yana devrildi.Sanırım Barış'ın omzuna Barış bir anda irkildi.Bende toparlandım ve kafamı Can'ın omzuna koydum.
Sanırım Barış uyuduğumu düşünmüştü ki kafamı alıp yavaşça omzuna yatırdı.Şuan hiç rahatımı bozmaya niyetim yoktu bende kafamı hiç hareket ettirmedim.Nefes alırken kokusu burnuma geliyordu ne kadar güzel kokuyordu.Sırf kokusundan ayrılmamak için bile dururdum onun omzunda...Biraz sonra Barış'ın sesiyle uyandım.
Barış: Nisaa...
Barış: Nisaa geldik hadi kalk güzelim.
Gözlerimi yavaş yavaş açtım ve etrafa bakındım.Arabada kimse yoktu.Sanırım çadırları kurmaya başlıyacaklardı.
Berkan Lale ile birlikte çadır kurarken Danla elinde kamera ile onları çekip Can'la birlikte onlara gülüyordu.Barış: Hadi gel yardım edelim Lale ve Berkan kuramicak bu gidişle
Barış'a gülümsedim ve arabadan indim.Hemen Lale ve Berkan'ın yanına gittim.
Nisa: Şunuda bi' türlü yapamadınız..
Lale: Ayy aman kolaysa sen yap.
Nisa:Yaparım tabikiii.
Lale'yi kenara aldım ve yapmaya başladım.Zaten zor oluyordu Danla ve Can'da geçmiş kahkaha atıyordu iyice sinirlendim.
Nisa: Üfff yapmicam ben alın yapın siz!
Danla:Noldu yapamadın mıı?
Nisa:Lale gelde dövelim şunu.
Lale:Valla bana uyar ama arada Can'da kaynasın.