~3.BÖLÜM ~

700 37 0
                                    

|DANLA'NIN ANLATIMINDAN|

Sabah uyanır uyanmaz mutfağa ilerledim. Kahvaltıyı hazırlayıp Can'ı uyandırmaya gittim.

Danla: Caaaan!

Danla: Caan kalk hadiii!

Can:ha?

Danla:kahvaltıyı hazırladım ben hadi yürü.

Can: Azıcık daha uyusaammm?

Danla: Eğer azıcık daha uyursan mutfağa geldiğinde kahvaltıyı bulamazsın.

Can: bekle bekle kalktım.

Can'da kalktıktan sonra kahvaltı yaptık ve karnımızı doyurduk.Can televizyon izlemeye gidince bende gidip koltuğa oturdum ve gruba mesaj attım

DEDİKODU TİMEE!

Danla: Kızlar evde misiniz??

Lale: Danla saatten haberin var mı???

Lale: Saat 12:40 yarın maç olduğu için takım olarak antrenman yapıyoruz.

Danla: Ayyy tamam bee! siz antrenman ne zaman biter?!

Lale: 1.30 saate biter sanırım sonuçta erken geldik.

Danla: Dönüşte eve gitmeyin bize gelin tamam

Lale: Okey neyse sonra görüşürüz biraz daha telefonla ilgilenirsem azar işitcemm by öptümmm💋

Kızları eve çağırmamın tabiki bir sebebi vardı.Yeni bir YouTube videosu benimde aklıma kamp yapma fikri geldi.Tabiki yalnız gitmeyeceğime göre bendee Can ve kızlarla gitme kararı aldım.

Odama çıkıp hemen üstümü değiştirdim ve Can'a seslendim.

Danla: Caaaan alışverişe çıkıyoruz hazırlan hemeeen.

Can: Ne alışverişiii ??

Danla: Video için yaa yolda anlatırım

Can'da odasına gidip hazırlanmaya başladı.Can'da hazırlanıncs evden çıktık ve kamp malzemeleri satan bir mağazaya girdik.

Can: Damlaa kızım burda ne işimiz var bizim.

Danla: üff Can dedim ya video diye kamp yapıcaz işte hem eğleniriz hemde video fikri işte.

Can'la birlikte mağazadan uyku tulumu, çadır,sandalye, masa vb. şeyler aldıktan sonra çıktık ve yürümeye başladık.
Can önümde durdu ve konuştu.

Can: Story'e ne dersiniz?

Danla:olurrr!

Aslında story'i Can atacaktı ama güzel olduğu için ben atmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aslında story'i Can atacaktı ama güzel olduğu için ben atmıştım.Nisa hemen yanıt yazdı.

Nisa: Nerdesiniz siiiz?

|NİSBAR|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin