|NİSA'NIN ANLATIMINDAN|
Hep birlikte kahvaltı yapabileceğimiz bi yere geldik ve karnımızı doyurduktan sonra kalktık ve arabaya geri bindik.
Yine aynı şekilde otuyruyorduk ama bu sefer ben cam kenarında Barış benim yanımda oturuyordu.Ben camdan yolu izlerken Lale'de kulaklıkla müzik dinliyordu.Barış ve Can uyuduğu için bu şekilde dinliyordu.
Barış dediğine göre bugün erken kalkmıştı. Sanırım bu sebepten dolayı uykuluydu.Can her zaman bildiğimiz gibi...Bir süre sonra Barış uyandı ve etrafa göz gezdirdi ama yine uyumaya başlayacaktı ki kafasını yavaşça omzuma koydu.
Şuan gayet rahattım doğrusu...Son 2 günde Barış ve Berkan'la baya iyi anlaşmaya başlamıştık.Lale'yi saymıyorum bile Berkan'la araları baya baya iyiydi.•••
5 saatlik yolculuğun sonunda Barış'ların evine gelmiştik.
Danla:Çok eğlenceliydi tekrarlanmalıı..
Can:Bende çok eğlendim kuzu.
Nisa:Aynen aynennn
Berkan'ları evlerine bıraktıktan sonra benim evime geçtik.
Nisa:Sizde gelin bi' kahve içelim sonra gidersiniz?
Lale:Bencede biraz molaaaa
Danla:İnin o zaman arabadan hadiii
Danla'larda benim evime geçti.Herkese kahvelerini verdim ve konuştum.
Nisa:Yarın cuma...gelecek hafta maç yoktu sanırım onun için cuma günü rahat bi' antrenman olur.
Lale:Evet yaa..zaten yorucu bir antrenman çekilmezdi doğrusu..
Can:Onu geçinde ben çok eğlendim.
Danla:Valla bende....Lale'de neyseeee...
Lale:Ne Lale'de???
Danla:Sende baya eğlendin hee..
Danla(fısıldayarak): Berkan'la falan..
Danla büyük sıçmıştı..Çünkü evde kimse konuşmadığı için Danla'nın sesi hemen duyulmuştu.
Lale:Ne?!
Danla:Üfff yaa yalan mı sanki...
Can:Tamam hadi boşverin..
Lale:Sen görürsün gününü...bekle sen bekle.
Kahvelerimiz bittikten sonra Lale'ler toparlandı ve evden çıktı.Bende biraz televizyon izledikten sonra kapının yanındaki poşetten tulumu çıkarırken Barış'ın hırkasını buldum. Doğru yaa ona vermedimki ben...Sırt çantama hırkayı koydum.Yarın verirdim Barış'a...Gittim kendimi yatağa attım ve uyudum.
•••
Sabah uyandığımda saat 08.30'du.Kahvaltımı yaptıktan sonra üstüme kırmızı bir t-shirt altımada siyah bir tayt giyip evden çıktım.çantamı almayı unutmamıştım.Sahaya geldiğimde Lale'de oradaydı. Lale'ye el salladım.
Nisa:Lale beş dakikaya geliyorum bekle.
Lale:Niss Nereye?
Nisa:Sonra anlatırım.
Erkeklerin basketbol oynadığı sahaya geldim ve Barış'ı aramaya başladım. Etrafta yoktu biri yanıma geldi ve konuştu.
Çocuk:Ne işin var burda?
Nisa:Şeyy..bi' arkadaşıma bakacaktım ama yok sanırım.
Çocuk: Adı ne bu arkadaşının?
Nisa:Barış...Neyse yok sanırım ben gideyim.