Здравейте! Казвам се т/и, на 19 съм и живея сама в Корея. Родителите ми са в България, а аз заминах когато бях на 16,за да уча.
Най-добрите ми приятелки са Lisa, Jennie, Rose и Jisoo. Ние живеем в голяма къща заедно. Много сме близки и с V. Той дойде в нашето училище преди няколко месеца.Днес беше ден като всеки друг. Трябваше да стана в 6:00,за да се оправя за училище. Станах и отидох в банята. След това започнах да избирам дрехите си и да оправям косата си. Стана 6:30 и трябваше да излизам. Взех чантата си и си сложих обувките.
След 30 мин.
Стигнах в училище и там си поговорих с приятелите ми, но звънец би и ние седнахме. Аз седях сама, но това не ми беше проблем.
Госпожата влезе и с нея беше някакво момче с качулка, която закриване почти цялото му лице.
Г(госпожа) :Здравейте ученици! Днес имаме нов ученик! Моля да се представиш!
??? :Здравейте казвам се Park Jimin.
Г:Благодарим! Моля да седнеш до т/и!
Той не знаеше, че аз съм това момиче, но му подигнах ръката си, за да ме види. Той дойде.
Т/И:Здравей, казвам се Kim Т/И! Приятно ми е да се запознаем!
Той не ми отговори, но може би е имал труден ден.
Когато звънец би всички станаха от местата си, а Jimin остана. Е все пак не познаваше никой.
Т/И:Защо не излезеш?
JM:Не познавам никой, няма с кого!
Т/И:Е ела да се запознаеш с нашата групичка.
Той стана и дойде до мен, а ние отидохме при моите хора.
Запознаха се и той стана добър приятел с V. Те излязоха на двора, а ние момичетата си говорехме в класната стая. Звънец би и момчетата се върнаха. Така продължи още 6 часа.
Всички започнахме да си тръгваме, а с Jimin се оказахме в еднакви посоки. По време на пътя си говорехме общи теми и беше много забавно.
Стигнахме до дома ни.
Т/И: Jimin може ли да разменим номерата си?
JM:Да разбира се!
Размрнихме си ги и аз влязох в нашия дом и с момичетата седнах е да пишем домашните си.
Аз бях готова първа и излязох от стаята си. Слезнах в кухнята и сготвих ориз с пиле.
След около 1 час бях готова, а момичетата слезнаха.
Lisa:Sis тук мерише много вкусно!
Т/И:Мерси! Хайде сядайте да вечеряме!
Вечеряме, а през това време си говорехме.
След като бяхме готови с вечерята. седнахме да гледаме филм. Но по едно време някой звънна на вратата. Jennie стана и отвори.
Jennie:Tae какво правиш тук по това време?
V:Стана ми скучно и реших да ви проверя-засмя се.
Jennie:Добре, хайде влизай.
Седнахме да играем на настолна игра.
Т/И:Дали да не звънна и на Jimin? Все пак и той е от нашата група.
V:Нещо му нямам доверие на тоя! Изглежда странен! Да не стане същото както беше и с Felix!!! (Felix е момче с което се запознахме и беше отвратителен)
Т/И:Е да, но ние дори не знаем кой е. А трябва да го опознаем!
Jisoo:Добре нека не спорим, а просто да му се обадим!
Rose:Да нека му звъннем, може да е добър приятел.
V:Ах... Момичета само заради вас!
Lisa:Мерсиии😀Здравейте, това е първа глава от новата ми история! Споделете мнението си😊