Тръгнах за работа и след не повече от 30 мин. бях пред сградата. Отидох в своя кабинет и някой почука:
Т/И:Влез!
?:Здравейте,госпожице ТИ!
Шефа иска да Ви види!
Т/И:Добре, благодаря!
Тръгнах към офиса на шефа ми:
Т/И:Шефе търсили сте ме!
Ш:Да, вземи документите на бюрото ми и моля да са готови до 12:00! Трябват ни, за да спечелим много важен клиент!
Т/И:Добре шефе!
Веднага отидох да върша работата си. В интересна истината се справи само за 1 час.
Почуках на кората на шефа.
Т/И:Здравейте, документите са готови! - казах и ги оставих пред него.
Ш:Браво, справи се много бързо! Искаш ли да обядваме заедно в обедната почивка?
Т/И:Да, няма проблем! До после!
Стана вече 12:00 и отидохме дао бядваме. Говорихме п орбита и обядвах спагети.
Отново се върнах в офиса, за да върша работа.
Мина толкова време и се изморих много, но слава богу стана време да си тръгвам.
Бях гладна и жадна, затова побърза да се прибера вкъщи и да се хвърля на дивана.
Извадих ключовете си и отворих врата. Метнах си чантата на земята и сабух на бързо обувките си. Jimin все още го нямаше.
Аз направих вечеря и реших да го изненада когато се прибере с любимото му ястие.
Той се прибра и много се зарадва,вечвряхме след което се прегърнсхме на дивана и гледахме филм.
<<след 1 седмица>>
Г.Т Jimin
Т/И и шефът и започнаха всеки ден дао бядват заедно, а това малко ме дразни. Не знам как да действам, но мисля някак да накарам Т/И да напусне работа. Много е трудно! Първо ще говоря с онзи шефът ѝ. Тръгнах директно към фирмата.
Jimin:Здравейте, искам да говоря с шефа Ви!
Ш:Здравейте, аз съм шефа! Някакъв проблем ли има?
JM:Можел и дс поговорим в кабинета Ви?
Ш:Заповядайте!
Jm:Може ли да уволни те Т/И?
Ш:Чакйте, какво?
JM:За нейно добро е!
Ш:Но това ще разбие сърцето ѝ! А ти какъв си ѝ?
JM:Аз съм приятеля ѝ! Моля си послушайте ме и я уволнете!
Ш:Добре!
Г.Т Шеф
КЪВ е тоя, че да идва дам и казва да уволня Т/И?!? Това няма да стане! Тя е една от най-добрите ми работнички и станахме много добри приятели! Не знам какво иска този, но ще го по слушам, за да нямам проблеми. Викнах Т/И в кабинета си:
Ш:Влез! Трябва да говорим! Заради твов грешка изгубих е много важен клиент!
Т/И:Какво? Как така?
Ш:Ами така! И трябва да си понесе наказанието! Уволнена си!
Г.Т Т/И
Когато чух тези думи излезна от стаята със сълзи на очите.
Д(Дара-една от колежките ми) :Т/И, какво има?
Т/И:Уволни ме! - и си влезнах в кабинета.
Започнах да са бирам нещата си и след не много си тръгнах от тази фирма.
<<след 30 мин>>
Вече бях пред дома ми, а Jimin беше вътре.Хеййййййй.... Здрастиии😻🎀😹💗как стее😼😺туй чудо... е новата глава💕много се надявам да ви харесва начина по който пиша! Ако ви харесва моля гласувайте и коментирайте! Благодаря Ви предварително! Ако има поне един коментар, пускам некста утре! Love u💜💓🖤💖