💋8💋

406 17 1
                                    

                    Г.Т Jimin
Всички тръгнахме към онова заведение и след около 30 мин. бяхме там!
Аз не видях онзи веднага, но не след малко той влезе в заведението.
Jimin:Къде е Т/И?? - питах го като вече виках.
Б:Кой?
Lisa:Момичето което заговори онзи ден!
Rose:Ти ли я отрови?
Jisoo:Ти ли я отвлече?
V:Хора не говорете един през друг! - изкрещя той.- Така нека обясня... - Тае му обясни всичко спокойно,а аз през това време звъннах на Jin, Jungkook, J-hope и Suga.
Б:Незнам какво е станало, но аз не съм замесен! Трябва да отидете в полицията!
Jimin:Ти не ни ръси мозък тука...
Jennie:Jimin той се опитва да ни помогне!
В този момента другите дойдоха.
И видях някой който никога не бях виждал.
             Г.Т Jungkook
Веднага тръгнахме когато Chim ни писа.
Вече вървяхме натам и....
??? :Kook?
JK:Ники това ти ли си?
Н(Никол) :Не сме се виждали отдавна! Какво става при вас?
JK:В момента търсим Т/И накратко! Някой я отвлече!
Н:Чакай... Моята Kim Т/И ли??? Тръгваме веднага! Хайде момчета по бързо!
               Г.Т Jimin
Jimin:Момчета коя е тя?-в този момента Lisa, Jennie, Rose и Jisoo, и се на хвърлиха да я прегръщат.
Jisoo:Никии какво правиш тук?
Н:Дойдох... За постояннооо!!!
Jennie:Да бе... ОМГГГГ.
Jimin:Е все пак коя си?
Н:Никол приятно ми е, а ти си?
Jimin:Jimin и на мен! Каква си на Т/И?
Н:НАЙ-ДОБРА ПРИЯТЕЛКА! Ами ти?
Lisa:Ами те са гаджета!
Jimin:Имам уста Lisa! - тя се засмя.
Н:Не ми е казвала за теб... Но както и да е! Сега трябва да я намерим!
През цялото време гледах как Jungkook гледа с отворена уста тази Никол.
JM:Абе брат ще глътнеш муха! - за смях се!
JK:Тя е моето момиче!
JM:Еми после след като намерим Т/И говори с нея!
JK:Това и ще направя!
                Г.Т Т/И
Започнах да викам,, Помош"! Когато онзи влезе.
??? :Не викай! Никой няма да те чуе!
Т/И:Кой си ти, какво искаш от мен и къде съм? Къде са приятелите ми? - вече се спуска ха малки сълзи от очите ми.
??? :Аз съм... - и свали маската си. - Kai, мила моя ти! А сега докато не го върна на твоето гадженце Jimin няма да те пусна!
Т/И:Да не си посмял да докосне Jimin! Аз съм виновна, не той!
Kai:Ох, милата! ХАЙДЕ МЛЪКВАЙ! - много се стрес ах защото толкова много викна.
Kai:Оо и си доста страхлива! Хайде сега си почивай!
Т/И:Няма дс правя това което ми казваш! Никога!
Kai:Тук аз съм шефа малката! Казах дс си лягаш!
Т/И:НС КОЙ СИ ШЕФ ТИ БЕ!?! Я ДА СИ ЗАТВОРИШ МРЪСНАТА УСТА! - в този момента усетих удар по бузата. Беше много силно.
Kai-Това да ти е за урок! - каза и излезе от стаята.
               Г.Т Jimin
Веднага тръгнахме нанякъде с колата.
JM:Хора! - всички ме погледнаха. - мисля, че се сетих кой може да е-всички ме погледнаха с още по-голям интерес-може дс е бил Kai!
Lisa:Какво ще иска той от нея?!?
JM:Нали я нападна и аз се намесих.
Jisoo:О, да вярно!
                   Г.Т Т/И
Беше ми много студено! И изведнъж Kai влезе.
Kai-Имаш ли нужда от нещо?
Т/И:С-студено ми е... - казах тихо.
Kai-Сега ще ти донеса одеало!
След малко влезе и ме зави.
Т/И:Благодаря!
Kai:Сега ще си поговорим! Мила Т/И, ще трябва да останеш тук доста време!-не гледах в него, а гледах в земята. - ГЛАЕДАЙ МЕ КАТО ГОВОРЯ-трепнах като извика. Но пак не го погледнаха. - ОО ТАКА ЛИ ЩЕ БЪДЕ! ДОБРЕ ТОГАВА! - хвана братичката ми с едната си ръка и ме погледа малко, а след това с другата ръка ме удари. Аз ЗАЛИТНАХ-ХАЙДЕ СТАВАЙ! - не станах от болка, но ти ме дръпна за косата и ме изправи сам.
Т/И:Аллл... Спри моля те!! - вече плаче, а той дърпаше косата ми и ме удряше. Това се повтаряне, докато не се чуха изстрели. Той ме пусна много рязко и ударих главата си в рамката на леглото.
                Г.Т Jimin
Стигнах до скривалището на Kai и стрелях един път, за да го подканя  да излезе.
Той излезе. Направих знак на момчетата те да се заемат с него, а аз отидох да търся Т/И.
Стигнах до една стая в която най-накрая беше тя. Беше заровила глава във възглавницата.
JM:Т/И... - повдигнах главата и... И когато видях гледката започнаха да падат сълзи по лицето ми.
JM:Т/И събоди се, моля те!
Т/И:J-j-imin...
JM:Тук съм! Вече съм до теб! Добре ли си, боли ли те лицето?
Т/И:Той ме удряше много силно... И дърпаше косата ми... - започна да плаче толкова силно.
JM:Т/И... Моля те успокой се... Мина вече! До теб съм!
Т/И:Знам...-прегърна ме.

Хехе хора! Здрастииии!!! Тази глава е по-дълга от обикновено! Как искате:по-дълги глави или по-къси да правя вече? Пишете⬇️Обичам виии!!! Чаооо🐻👄И ще кажа нещо... В следващата глава... Jungkook и Ники ще се опознаят повече...

~Довери ми се~Where stories live. Discover now