Г.Т Ники
С Kook отидохме в някаква къща... Самата аз не знаех къде е.
Н:Къде сме?
JK:В старата ни къща с момчетата! Поне знам, че тук никой няма да дойде! Сега нека влизаме!
Г.Т Jimin
Как може да е толкова сладка и красива едновременно.
Т/И:Къде ще отидем?
JM:Предлагам в старата ни къща с момчетата... Знам, че никой няма да отиде там!
След 30 минути бяхме отпред. Но видях колата на Kook и явно с Ники бяха тук.
Т/И:Ами сега?
Jimin:Има много стаи в къщата... - в този момента я друпнах за ръката и я понесох навътре, обаче не заварихме нищо хубаво.
Kook и Ники бяха на колене на земята, а около тях имаше 3-ма с пистолети.
JM:Какво става тук? Свалете оръжията!
JK:Jimin тихо, моля те!
Когато Kook каза това ми призля.
??? :Е скъпи мой, как ще ги измъкнеш?
Г.Т Т/И
Беше някакъв висок мъж.
JM:Татко...?
Чакай това баща му ли беше? Ужас, ами сега какво ще правим?
Б(баща) :Коя е тази малка сладурана до теб? Мисля, че ще ми свърши работа... А не чакай имам още по-добра идея! - тогава още негови хора доведоха още някакво момиче,а още други мутри ме бутнаха към бащата на Jimin.
Т/И:Пусни ме бе идиот!
Г.Т Jimin
Баща ми доведе Кристи... Това беше бившата ми приятелка...
Б:Е сине, избирай... Гаджето или бившата... О не чакай не съм толкова лош, ще ги пусна спокойно! Но имам въпрос... Би ли се върнал при Кристи?
JM:Ти си луд! Тя е минало! И обичам само Т/И!
Г.Т Т/И
Малко се оспокоих, но виждам как Jimin гледа онази! Ревност ли е това... О не Т/И, той е просто притеснен за теб!
Т/И:Можел и да кажа нещо? Това, че си бил лош баща не ти дава право, да наранява всеки пред теб! Остави Jimin и момичето и направи каквото искаш с мен! Сделка?
Jm:Т/И, моля те млъкни!
Б:Имаме сделка!
JM:ДА НЕ СИ ПОСМЯЛ ДА Я ДОКОСНЕШ!
Б:Ама, скъпи тя ми позволи!
JM:Т/И... моля те недей!-видях една сълза да пада от окото му.
Т/И:Jimin... - тръгнах към него, но баща му ме хвана за ръката.
Б:Хванете ги!
Мъжете ме хванаха и започнаха да ме дърпат, а хванаха Jimin, за да не дойде към мен.
JM:ОСТАВИ Я! ТОЗИ ПЪТ ЩЕ ТЕ УБИЯ!
Когато чух това започнах да плача и едновременно се ядосах.
Т/И:Може л и един въпрос? - попитах съвсем спокойно. -Как се казваш?
Б:Деймън, но защо питаш?
Т/И:Е Деймън... Хм как да ти кажа... Учила съм много неща... Но съм учила и нещо доста нестандартно... За което никой не знае... Виж Никол колко е спокойна за мен... Знаеш ли защо... Сега ще ти покажа...
В този момент се измъкна от ръцете им и само за две минути всички бяха на земята.
Т/И:Училя съм борба, скъпи. - казах ухилен до уши и гледах как Jimin ме зяпа с отворена уста, както и всички други,освен Ники. - А и още нещо, още една стъпка до Jimin... И ще те довърша. - приближиха се към него. - А сега лека нощ! - казах и го ударих.
JM:Т-Т/И... Какво беше това?
Т/И:Любов... Много неща нф знаеш за мен...
JM:Ами ела да ми ги кажеш!
Т/И:Знаеш ли... Хайде!Хеййййй🌺🌺🌺туй е новината глвааа💓💓💓са ще ви помоля за нещочно... Да натиснете звездичката по-долу👄🌺love u