✨4✨

445 20 2
                                    

JM:Всъщност... Да искам да споделя нещо с теб-каза като ме гледаше стреснато и странно.
Т/И:Давай!
JM:Ам... Харесвам едно момиче... Но не знам дали тя ме харесва... Как да го разбера.
Т/И:Просто говори с нея! Лесно е... Попитай я! Ако ти каже,, не", не трябва да се натъжавам, а ако ти каже,, да", значи са ясни нещата-казах му и се усмихнах.
JM:Ти си добра приятелка! Ще ти кажа нещо Т/И... Обичам те... Като приятелка естествено-каза и се засмя, но според мен смехът му беше изкуствен.
Т/И:И аз теб Мочи! - казах като се засмях.
JM:Мочи?
Т/И:Да, сладко е!
JM:Хаха, добре тогава! Хайде до, после!
Т/И:Чао!
Влезнах вкъщи и чух телефона ми да издава звук от съобщение. Видях, че е непознат номер.
[чата]
??? :Хей, сладур как си?😻
Т/И:Извинявай, но познаваме ли се?!?
??? :Не, но аз съм Kim Jong-in или иначе казано Kai.
Т/И:Чакай малко... Чувала съм това име...
Kai:Имаш грешка сигурно...
Добре де все тая, писах ти за да те питам дали искаш да излезем някой път.
Т/И:Извинявай, но дори не знам кой си!!!Няма шанс да излезна с теб!
[край на чата]
Аз и момичетата тръгнахме за училище и за наше щастие закъснях е с 5 мин.
Г:Къде ходите??? Часът започна преди 5 минути!!! Веднага сядайте по местата си!!!
Аз седнах до Джимин и започнах да пиша. Но някой прекъсна часът ни.
??? :Извинете това ли е 10-ти Г клас?
Г:Да, но ти кой си?
??? :Аз съм новия ученик. Името ми е Kim Jong-in или иначе казано Kai!
Г:Добре седни на последния чин на втората редица.

Каквоо това не беше ли онзи който ми писа... Какво прави в класът ми???? И то точно зад мен и Джимин.
Kai:Хей, здарей Т/И.
Т/И:Какво правиш тук???
Kai:Уча!
Тогава се обърнах пак напред.
JM:Кой е този? - попита ме той тихо.
Т/И:Някъв, който ми писа днес сутринта.
JM:И какво прави сега тук?
Т/И:Никва идея.

Всички часове свършиха, а последния беше рисуване затова останах малко повече, за да прибера нещата си.
Т/И:Хора става ли да ме чакате на двора?
Lisa:Да! Айде хора! - и тръгнаха.
Свърших за 5 мин. и тръгнах да излизам от стаята когато някой ме дръпна.
{През това време на двора}
JM:Хора, Т/И много се забави! Ще ходя да видя дали всичко е окей!
{При т/и}
Т/И:Какво правиш? Пусни ме!
Kai:Няма да те пусна!
Т/И:Остави ме!!! Какво искаш от мен!
Kai:Сега ще видиш! - след тези думи се опита да ме целуне, но аз му ударих шамар.
Kai:Това беше най-голямата ти грешка-в този момента замахна и ме удари, а аз паднах. Някой извика името ми, а през това време Kai ме бутна и паднах още повече.
??? :Какво си мислиш, че правиш на т/и!?!
Kai:Оо здравей! Айде аз ще си тръгвам, а ти и помогни да стане! - той побегна.
??? :Т/И, добре ли си???
Т/И:Да, но кой си?
??? :Твоят Мочи-каза и се засмя,а аз не изчака и секунда и му се хвърлих в прегръдка плачейки.
JM:Т/И, спокойно до теб съм! Той повече нищо няма да ти направи! Обещавам!
Т/И:Той ме удари! - казах и заплаках още по-силно.
Г.Т Jimin
Не мога да я гледам как плаче! Иде ми да пребия онзи, но той избяга! Само да го видя... Да се пази много!
JM:Т/И, ставай! - казах с усмивка.
Т/И:Какво, защо? - каза докато вдигна главата си.
JM:Ще станеш ли или ще става по трудния начин?
Т/И:Няма! - каза сърдито.
JM:Е ти така пожела!-казах и я вдигнах на едното си рамо.

Здрасиии😻Това е малко по-тъпа глава, но се надявам да ви хареса!

~Довери ми се~Where stories live. Discover now