💕2💕

558 22 2
                                    

Аз писах на Jimin и той веднага се отзовя на поканата.
Играхме игри и гледахме филм, но, стана много късно и трябваше да си лягаме за училище.
            На сутринта
Събудих се без аларма в 4:30 сутринта(не беше много често срещано😂), но не се събудих, защото не ми се спеше ами, защото чувах как някой тича. Бях последната стая на коридора и само аз го чувах. Слезнах долу и видях как някакъв човек преследва едно момиче и с гони. Взех най-близкото остро нещо което намерих и зачаках да наближи.
Излязох и точно когато за махнах да го ударя той ме бутна при момичето на земята. Но е този момент някой започна да се бие с мъжа. Беше с качулка и не видях добре лицето му. След като свърши с боя каза на мъжа,, Само още един път да си с докоснал". Чудех се дали се отнася за мен или за момичето до мен. А през това време онзи пияница си тръгна. Момчето подаде ръка и на двете ни да станем. А аз се чудех кой е.
Т/И:Благодаря, но кой си?
Момчето махна качулката си и видях, че това е Jimin.
JM:Недей да излизаш сама от къщата когато е тъмно, става ли?
Т/И:И защо?
JM:За да не се наложи да те спасявам пак!
Т/И:Добре тате-засмях се високо.
JM:Не се смей!
Т/И:Добре де, но какво правиш ти навън по това време?
JM:Не е твоя работа! - каза той и си тръгна, а аз влязох в къщата.
Lisa:О Т/И да не си харесваш Jimin-каза и всички се засмяха.
Т/И:Не... Той просто ми помогна.
Jisoo:Е ти така ще кажеш😂
Rose:Айде де кажи ни.
Т/И: НЕ ГО ХАРЕСВАМ СПРЕТЕ СЕ!
След този малък спор се качих в стаята си и се оправих. След 20 мин. тръгнахме за училище и след още 30 мин. бяхме на входа му. Там бяха Jimin и Тае. Отидохме при тях и се заговорихме. Обаче звънеца би и ние закъсняхме за час.
Г:Защо закъсняхте? Всички навън!
Ние излязохме и започнахме да си лафим.
V:Тая какво иска от нас!?
Jm:Незнам ама айде да се чупим от тука!
Jennie, Jisoo, Rose, Lisa:Айдее!!!
Т/И:Хора това не е правилно!
JM:Т/И хайде нищо няма да ти стане.
Т/И:Добре само заради вас!

Това е глава 2!Кефи ли ви? 💓💓💓

~Довери ми се~حيث تعيش القصص. اكتشف الآن