JM:Обещавам, че никога повече няма да те оставя!
В този момент му звъннаха, но той затвори.
Т/И:Вдигни ако е важно!
JM:Не, няма проблем!
[[след 2 сесмици]]
Всичко беше по-перфектно от всякога! С Jimin се разбираме прекрасно и не е било по-добре.
Днес той(JM) беше резервирал маса в най-скъпия ресторант в Корея.
Прибрах се от работа и започнах да се оправям.
Сложих дълга червена рокля и лек грим. Обух черни токчета и тръгнах. Пред къщата ме чакаше такси и аз се качих.
След много малко бях пред ресторанта.
Т/И:Здравейте имам резервация на името на Park Jimin.
??? :Заповядайте! - жена тръгна да ме води до масата. Когато стигнахме до нея, там беше Jimin. Как може да изглежда толкова добре във всичко което облече!?!
Той стана и дръпна стола ми, за да седна.
Т/И:Какво става? - гледаше ме много странно.
JM:Нищо, просто си много красива!
Т/И:Мерси и ти! Нека поръчаме нещо! - избрахме си неща и сервитьорката дойде да ни вземе поръчката.
Докато чакаме си говорехме общи теми и изведнъж лампите в ресторанта загаснаха и се насочи прожектор към нашата маса.
Т/И:Какво става? - прошепнах тихо.
JM:Виж Т/И вече от много време сме заедно. Минахме през много неща и искам да те питам нещо и да ми отговориш много честно. Искаш ли да продължиш живота си като моя съпруга?
Т/И:Jimin аз нямам думи... Да!
Той извади червена кутия от джоба си и извади пръстен, който сложи на ръката ми. Аз му се нахвърлих с целувки.
[[След 2 месеца]]
Вече от два месеца планираме сватбата ни и ето, че този ден дойде.
Вече се приготвя от часове. Облеклото и Грима ми бяха стандартни.
Някой почука на вратата ми.
Т/И:Влез.
М:Т/И, Jimin те чака!
Веднага станах, с тяс ме прегърна.
Стигнахме до залата където трябваше да се състои събитието. Бяхме поканили само най-близките ни приятели и роднини.
JM:Много си красива!
Т/И:Благодаря, ти също!
Минаха всички според мен безсмислени приказки на сватосника и аз от нищо то казах,, Да'' и от този момент съм Park Т/И.
Минаха много часове от празнуването и стана време да си тръгваме. С Jimin тръгнахме към къщата ни.
{{след 1 година}}
Всичко беше супер! Аз съм шефка на компания и още супер неща, но най важното е, че ми се роди и първото дете! С Jimin вече сме родителии!!! Рарвам се многоо!!! Казва се Lia! Адски е сладка!
Общо взето това е моята история с Jimin. Започнахме от ученици, с сега сме родители!Е здравейте хора! Малко ми е тъпичко, че я качвам толкова късно, но имах много емоционален ден! Еее HAPPY BIRTHDAY JIMINNN!!!!
Сега искам мнения!!! Обичам ви и целувки!