Г.Т Т/И
Аз започнах да го удря по гърба и дочувах как се смее тихо.
Т/И:Стига Jimin пусни ме! Ще ни видят!
JM:Стига си викала! А и какво аз просто те извежда на двора, за да се приберем с другите!
Излезнахме на двора и нашата групичка ни гледаха.
Jisoo:Бравооо!!!
Lisa:Честито!!!
Jennie,Rose:Хораа,бравоо!!!
V:Какво си имаме тук!?
Т/И:Ние... - и Jimin ме прекъсна.
JM:Сме заедно! - Какво каза той току що!!! Ние не сме!!!!!
Тръгнахме към вкъщи.
Стигнахме и с Jimin се качих е в стаята ми.
Т/И:Какво си мислиш, че правиш???
JM:Щяха много да разпитват!
Т/И:И какво сега!?! Заедно ли сме!!! Ама ние дори не сме говорили за това!!! - вече крещях.
JM:Спри да крещиш! Просто те харесвам и искам да го знаеш!
Т/И:Какво? Чакай нищо не разбрах!
JM:Какво има да му разбираш!
Т/И:Jimin аз... И аз те харесвам!
JM:Тогава защо спорим?
Т/И:Аз...-прекъсна ме като ме целуна. Аз естествено му отвърнах.
JM:Е сега сме заедно, но не по принуда, нали?
Т/И:Да-казах и отново го целунах.
След това слезнахме долу при другите. Седнахме на дивана и си пуснахме филм. Аз се сгуших в Jimin и се завихме. Lisa, Rose и Jisoo се бяха гушнал трите, а Jennie и V се харесаха, но не бяха двойка, затова и те се бяха гушнали.
Попринцип обичам страшните филми, но дойде много страшна сцена и забих главата си в гърдуте на Jimin, а той ме прегърна силно.
Г.Т Jimin
Толкова беше хубаво да съм толкова близо до т/и. Просто много я обичам. Но някой прекъсна всичко което се случваше.
Г.Т Т/И
Докато гледахме се звънна на вратата. Ние спряхме филма и аз станах да отворя.
Т/И:ОМГ... - и се хвърли да прегърна Jungkook, Jin, Suga и J-hope. Това бяха другите ни най-добри приятели. Те бяха извън града за няколко месеца, но сега се върнаха.
~~~~
Сега малко да разкажа за тях.
Jungkook-той е single, но харесва едно момиче. И това момиче е сестра ми, но не по кръв, а по душа. Казва се Никол, но за съжаление тя е в България в момента.
Suga-Той е гадже с Rose. Те са заедно вече от 2 години.
Jin-Той е с Jisoo. И са заедно от 1 година.
J-hope-Той е заедно с Lisa. Те са заедно от 3 години.
~~~~
Щом другите чуха това мое,, ОМГ"се обърнаха да видят и веднага момичетата скочиха от дивана и се хвърлиха на половинките си.Хехе😂❤️Здастии👑💙💎Как сте хората😘💐Надявам се тази глава да ви хареса...
Издавам, че вече ще има много драми! Ако обичате драми можете да очаквате много... Ама наистина много... Обичам ви и... Баййй💎💎💎💄💄