SEN BENİM SERİ KATİLİM

444 32 10
                                    

Boynumdaki sızıyla boynumu bir yandan ovalarken, diğer yandan ise gözlerimi acıyla açtım. Işık gözlerimi kamaştırırken, istemsizce duvarda asılı olan saate gözlerim kaydı. Kahretsin diye cırlarken yerimden acıyı umursamadan sıçradım, saat 9 olmuştu. Sabaha kadar düşünürsem normaldir diyerek seri bir şekilde ve umursamadan hazırlanmaya başladım. Bugün okulun son günüydü sömestr tatiline girecektik ve ben büte kalmadığımdan emin olmak için okula gidip dekanı yakalamam gerekiyordu, öyle internet sitesi falan bana güvence vermiyordu. Dekana sormadan emin olamam ben. Çantamı alıp kulaklığımı da takıp güzel bir şarkı açtığım gibi evden çıktım.

ATAHAN ASLAN

Boynumdaki sarmalayan el nefes almamı engellerken istemsizce sabah uykuma veda ettim. Ah! Başımın ağrısını bütün bedenimde hissederken umursamadan diğer tarafta yatana dönmeye çalıştım kahretsin ki bu kimse, öyle bir sarmalamıştı ki beni dönemiyordum bile. Dün gece gözümün önünden geçerken bir daha bu kadar içmeyeceğime dair kendimi tembihleyip diğer yandan da kızın elini zorla da olsa boynumdan alıp hızla ona doğru attım. Kıza doğru döndüğümde ise ilk dikkatimi çeken kızıl saçlarıydı. Kızıllara ayrı bir sempati duysam da bu kız tamamen iticiydi. Nasıl yatağıma aldım bunu anlamıyorum.

''Biraz yavaş olsana öküz müsün? Atahan hâlbuki dün gece o kadar naziktin ki-'' Sinirli bakışlarımdan dolayı sözünü yarıda kesip, cilveli bir şekilde bana sırnaşması daha çok sinirime dokunmaya başlamıştı, öküz nedir arkadaş.

'' Yeterli bu kadarı şimdi izin verirsen hazırlanmam gerekiyor, bana öyle bakmayı kes ve hemen git uğraşamam karı tribiyle'' Dedikten sonra kızın sinirle yataktan kalktığı gibi kıyafetleri alıp hazırlanırken bile söylenişini umursamadan soyunmasını izledim. Tamam, bana göre itici olabilir ama güzel kızdı yani her erkeği baştan çıkarabilecek kadar güzel. Oysa tek gecelik oluşunu kendi bile biliyorken, hala neden söylenir ki anlamam. Birde makyaj yapıyor şuna bak ya nasıl yüzsüz, tabi ya bu gece ki taliplisine güzel gözükmesi lazım, haklı.

''Hadi kızım senin iki saat hazırlanmanı bekleyemem, giyinmen bittiğine göre gidebilirsin'' Kızın sinirli haline istemeden de olsa gülmeye başladım.

''Birde gülüyor mağara ayısı, Allah belanı versin.'' Diyen kıza el sallarken kapının çarpışıyla gidişini uğurladım.

''Hiç tanımadığı birinin altında inleyen kızın bedduası eminim ki kabul olur.'' Söylenerek gülümsemeye çalıştım. Yerimden kalkarak banyoya gidip hızla duşa girdim. Sıcak bir duşun ardından okulun son günü bana iyi gelecekti. Hiç değilse bu gece enerjimi kiminle atacağımı seçerdim. Duşumu keyif ıslıklarımla bitirip, hazırlanmaya başladım. Ah bugün güzel bir gündü keyfimi kimse kaçıramazdı herhalde. Giyinmem bittiğinde bir yandan kızların o mest olduğu parfümü sıkarken diğer yandan da telefonumu, evin anahtarını, arabanın anahtarını ve cüzdanımı cebime koyup evden çıktım.

Ah Rihanna tek hayran olduğum kadınsın. Sesiyle mest olduğum kadını dinlerken bir yandan da arabamı okulun önüne park etmeye çalışıyordum ''Okulun son günü niye bu kadar kalabalık ki anlamıyorum.'' Kornaya basarken, diğer yandan da iki saattir yavaşça yürüyen kıza bakıyordum. Kaplumbağa bile daha hızlıdır, ya kornayı da mı duymuyor, sağır mısın kızım. Camı aralarken bağırmak için sesimi ayarladım. ''Kızım çekilsene yoldan'' Allah'ım hala duymuyor. Şeytan diyor ez geç. Kahretsin tamda park edeceğim yerde yürüyor, ''sinirlenme sakin ol, iyi bir gün bugün.'' Diye kendimi motive etmeye çalışırken, kornaya basmaya devam ediyordum ki, bir kız imdadıma yetişip kızı yoldan çekti. Şükürler olsun ki. Kıza dönüp baktığımda kulaklık takılı olduğunu gördüm ve ne şanssa bu kız o kara kediydi. Tahmin etmeliydim okulda çok kız yoktu siyahlara bürünmüş. Arabamı park ettiğim gibi, inip umursamadan yürüyen kara kedinin koluna yapıştım.

YAŞAMAK İÇİN.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin