0.8

426 49 20
                                    

Açılan kapı ile Ryujin, yerinden kalkıp kapıya ulaştığında Jaemin'in kendisine 'sus' işareti yaptığını farkederek durdu. Çünkü Jisu yorgunluktan, Jaemin'in sırtında uyuyakalmıştı.

Ryujin merdivenleri önden çıkarak odanın kapısına ulaştı. Kapıyı sakince açıp, Jaemin'in geçmesi için geri çekildi.
Ryujin, Jaemin'in anlatacaklarını dinlemek için aşağı inerken, Jaemin tek başına yorganı itip sakince Jisu'yu yatağa bıraktı.

Ardından üzerini örtüp iç çekti. "İyi geceler Jisu."

Eğilmekten ağrıyan belini hareket ettirerek aşağı indi Jaemin. Sakince salona oturup iç çekti. "Birazdan uyanırsa diye bir şeyler hazırlayalım. Saat akşam yedi. Ve hiçbirimiz daha bir şey yemedik."

Yeji kaşlarını kaldırdı. "Neden gitmiş sabah?"

Omuz silkti Jaemin. "Sadece bahçede benim bisikletimi görünce ormanda biraz gezinmek istemiş. Kaybolunca da geri dönememiş."

Yuna gülümsedi. "Buradaki herkese güveniyorsun, değil mi Jaemin?"
Jaemin rahatlıkla omuz silkti. "Hepiniz benim arkadaşımsınız. Tabii ki güveniyorum."

Chaeryeong, merakla Yuna'ya bakarken Yuna sırıttı. "Jisu'ya aşıksın, değil mi?"
Jaemin inkar etmek için ağzını açacakken Chaeryeong ciddileşip gözlerini kıstı. "Bizzat Jeno'ya, Jisu'yu sevdiğini söyledin ve kendi kulaklarımla duydum. Bu yüzden inkâr edeceksen hiç konuşma."

Jaemin omuzlarını düşürdü. "Peki, böyle bir şeyi düşündüğünüzden Jisu'nun haberi var mı?"
Chaeryeong bakışlarını kaçırırken Jeno kahkaha attı. "Çok güzel, hani arkadaştık?"

Jaemin'in sitemi ardından Chaeryeong omuz silkti. "Bak Jae, seni severim bilirsin. Ama sen yokken Jisu vardı."
Yeji omuz silkti. "Ben de aynı durumda olsam anlatırdım Jisu'ya."

Jaemin beklentiyle Chaeryeong'a döndü. "Peki Jisu benim hakkımda ne düşünüyor?"
Salonda oturan Ryujin, Yuna, Yeji ve Chaeryeong bakışlarını kaçırırken Jaemin kaşlarını çattı. "Söylesenize!"

Chaeryeong korkuyla gülümsedi. "Üzgünüm Jaemin. Jisu'nun düşündüğü şeyi söylemem, ona ihanet olur."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Obsessed 💢 jaemin + lia ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin