"Yemekleri kim yapıyorsa lütfen çok ama çok hızlı yapsın. Açlıktan öleceğim!"
Chenle'nun yakınması ile Jaemin elini kaldırdı. "Ben yapabilirim."
Chenle baş parmağını kaldırıp Jaemin'e doğrulttu. "Tamamdır, hızlı yap yeter."Jisu, yüzünü buruşturarak elini karnına koydu. "Ben akşam yemeğine katılmayabilirim. Dinlensem iyi olacak gibi."
Ryujin dudaklarını büzdü. "Yolculuktan dolayıdır Jisu. Biraz dinlen, akşam yemeğini yemeye gel yine. Gelmezsen kucağıma alır getiririm."Jisu gülümsedi. "Gelebileceğimin sözünü veremem. Gerçekten kötüyüm."
Yuna, Jisu'nun koluna girdi. "Gel, ben seni odana çıkartayım."
Jaemin'in gülen suratı solarken bunu farkeden Jeno yanına gidip fısıldadı. "Bozma moralini. Hadi geç, yemek yapalım aklından çıksın."Jaemin ve Jeno mutfağa giderken fısıldaştılar. "Ne kadar sağlıksız olduğunun sende farkındasın, değil mi?"
Jeno ofladı. "Sadece iki saat sürdü yolculuk. Bu kadar kötü olması, o kadar iyi değil. Ama bozma moralini. Ryujin'i duydun. Getirecekmiş akşam yemeğine."Jaemin onuz silkti. "Bak ne benimle çıkmasını, ne beni sevmesini istemiyorum. Sadece biraz sağlıklı olsa o kadar sevinirim ki. Her an bir şey olacak korkusuyla yaşıyorum resmen."
Jeno omzunu sıvazladı Jaemin'in. "Hadi hadi, moral bozma. Sağlıklı olacak, ben inanıyorum."
...Jisu, karnınu tutarak kalktı yemek masasından. Diğer eliyle dudaklarını kapatarak tubalete koştu. Jaemin, arkasından bakarken Jisung kaşlarını çatarak Yeji'ye döndü. "Onun neyi var?"
Ryujin göz devirerek ayağa kalktı. "Jisu her zaman yapar bunu. Kilo almamak için midesini bulandırmaya çalışıyor."
Ryujin, Yeji'ye döndü. "Tatlım sen baksana Jisu'ya. Ben gidersem çok ağır konuşacağım."Yeji kafa sallayıp ayağa kalkarken Chenle, Ryujin'e bakarak konuştu. "Gerçekten hepiniz gayet özgüvenliyken o neden öyle?"
Ryujin omuz silkti. "Bilmiyorum. Bir senedir böyle. Çok moralim bozuluyor."Jaemin oflayarak sandalyesine yaslandı ve yanında Yuna'nın oturduğu gerçeğini unutarak mırıldandı. "Benim de moralim bozuluyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obsessed 💢 jaemin + lia ✔
FanfictionJisu, dış görünüşüne takıntılı genç bir lise öğrencisiydi. Onun bu hallerine şahit olan Na Jaemin ise, bu durumdan hiç hoşnut değildi. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」