Herkes çubuğunu yanan ateşe uzatıyorken, Jisu hiç oralı olmayıp oturduğu minik sandalyeye yaslanıyordu.
Her birinin üzerinde montlar vardı ve Ryujin, Jisu'nun bağışıklığının güçsüzlüğü yüzünden mont üzerine bir de örtü sarmıştı.Jisu, çaktırmamaya çalışarak ayağa kalkıp gecenin bu karanlığında yürümeye başladı.
Birbirleri ile konuşmaktan kimse Jisu'nun gittiğini farkedememişti, Jaemin dahil.
Çubuğu ucunda kızarttığı marshmallowu, Jeno'ya kaptırmamak için tartışıyordu.Ryujin, ateşten doğan sıcaklık yüzünden örtüyü çıkartabileceğini söylemek için yan tarafına baktı. Jisu'nun boş olan sandalyesini görmesiyle ayaklandı Ryujin. Hepsi, Ryujin'in bu ani kalkışını görerek sessizliğe büründü. "Ne oldu?"
Yeji'nin sorusu ile yutkunup Yeji'ye baktı, Ryujin. "Jisu. Jisu gitmiş."
Jaemin telaşla ayağa kalkıp eve girerken Jeno kızlara bakarak konuştu. "Şimdi Jaemin gelip de, Jisu evde yok derse..." İç çekti Jeno. "... o zaman siz Chenle ile eve geçersiniz geriye kalan erkeklerde Jisu'yu arar. Bir de siz kaybolmayın kızlar. Tamam mı?"
Hepsi telaşla kafa sallarken Jaemin telaşla evin kapısından bağırdı Jeno'ya. "Evde yok!"
..."Jisu!"
Tüm geldiği yolda sesi kısılana kadar bu ismi bağırmıştı Jaemin. Yolun yanında duran minik nehir kenarında gördüğü silüet ile rahatlayarak omuzlarını düşürdü Jaemin.
Yere oturmuş, küçük bir kediyi okşuyordu Jisu.
Yavaş yavaş adım atarak ses çıkarmamaya dikkat etti Jaemin. "Ryujin benim çok güzel bir kız olduğumu söylüyor, ama ben buna inanmıyorum. Sence doğru mu yapıyorum?"
Jaemin bıkkınlıkla gülerek sessizce etrafa bakıyordu.
"Bir de çok zayıf olduğum için çok çabuk hastalandığımdan Ryujim üstüme bu örtüyü verdi. Ben Ryujin gibi güçlü olmak ve aynı zamanda güzel olmak istiyorum."
Jaemin daha fazla dayanamayacağını anlayarak ayağa kalıp birkaç adım geriye gitti. "Jisu, buradasın!"
Jisu başını çevirip gülümsedi. "Evet buradayım Jaemin. Bir sorun mu var?"
Jaemin kafa salladı. "Evet, var. Madem buraya geleceksin, bize haber vermen gerekirdi. Ne kadar telaşlandık hepimiz haberin var mı? Bir daha böyle bir şey olmasın."Jisu ayağa kalkıp başını eğdi. "Ben, sadece sıkılmıştım. Gerçekten özür dilerim."
Jaemin iç çekti. "Pekâlâ, lütfen bir daha böyle bir şey yapma. Bu arada, Ryujin'den daha güçlü değilsin ama ondan daha güzelsin Jisu."
Uzun bir ara vermiş gibi hissediyordum kendimi. Her neyse, umarım telafi edebilmişimdir.
Bol bol öpücük sizlere ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obsessed 💢 jaemin + lia ✔
FanfictionJisu, dış görünüşüne takıntılı genç bir lise öğrencisiydi. Onun bu hallerine şahit olan Na Jaemin ise, bu durumdan hiç hoşnut değildi. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」