0.7

442 47 18
                                    

Kahvaltının hazır olduğu haber vermek için, Jisu ile oaylaştığı odaya girdi Ryujin. İçeri baktığında kimsenin olmadığını görmesiyle büyük bir şokla etrafa bakınmanın ardından koşarak aşağı kata inip salona koştu. "Jisu, yok."

Jaemin kaşlarını çattı. "Nasıl yok?"

Ryujin telaşla konuştu. "Gerçekten yok. Odasındaydı en son." Yeji sinirle alt dudağını dişledi. "Tuvalette olabilir mi?"
Yuna omuz silkti. "Az önce tuvalete Chenle gitmişti."

Jeno iç çekti. "Nereye gitmiş olabilir ki?"

Jaemin iç çekti. "Rica ediyorum onu bir an önce bulalım. Lütfen." Jeno kafa salladı. "Hepimiz sakin olalım önce. Hepimiz ikişerli olarak dağılıp evin etrafındaki ormana göz atalım."

Chaeryeong başıyla onayladı, Jeno hariç diğerleri gibi. Hemen evin kapısından dışarı çıktılar. Jaemin bahçenin kenarında duran bisikletini koyduğu yere yürüdüğünde orada olmadığını farkederek Jeno'ya döndü. "Bisikletimi alıp gitmiş olmalı. Bisikletim yerinde değil."

Jeno kafa salladı. "Tamam, bunu sorun etme Jaemin. Hep birlikte bulacağız Jisu'yu."
...

Jaemin, kararmaya başlayan hava ile birlikte daire şeklinde olan yolda dönmeye başladı. Çok geçmeden Jisu'nun dizi yırtılmış olan pantolonu ve zinciri çıkmış bisiklet ile yürüdüğünü görmesiyle yürümeye devam etti Jaemin.

Jisu titreyen sesiyle Jaemin'in ismini zikretti yalnızca.

Jaemin koşarak Jisu'nun karşısında dikilip elindeki bisikleti kenara itti. "Sizi korkuttuysam özür dilerim. Bisikletini de mahvettim. Ama döndüğümüzde sana en güze-"

"Hepsini boşver Jisu. Sen sadece iyi misin bana onu söyle."

Jisu kafa salladı. "İyiyim. Sadece dizim kanıyor Jae."
Jaemin, Jisu'ya arkasını dönüp yere çömeldi. "Bin sırtıma."
Jisu, Jaemin'in omzuna koydu elini. "Gerek yok, kalk lütfen."

Jaemin omuz silkti. "Rica etmedim Jisu. Dizin acıyor olmalı, yoegun görünüyorsun. O kadar yolu nasıl gideceksin?"
Jisu iç çekti. "Bir şekilde hallederim Jaemin. Sana yük olmak istemiyorum."

Jaemin başını çevirip gözlerini kısaral Jisu'ya baktı. "Asıl şimdi yük oluyorsun. Bin sırtıma Jisu."
Jisu, utanarak kollarını Jaemin'in boynuna dolayıp bacaklarını yerden kesti.

Jaemin, sakince ayağa kalkıp eğilerek yürümeye başlarken Jisu sıkıntıyla konuştu. "Çok ağırım değil mi?"
Jaemin abartılı bir şekilde göz devirdi. "Hayır. Aksine o kadar hafifsin ki, sırtımda sen var mısın yok musun belli değil Jisu. Biraz kilo al lütfen. Sağlığın için iyi değil."

"Kilo alırsam çirkinleşirim."
Jaemin aldığı derin nefesi, oflayarak dışarı çıkarttı. "Bu saçma standartları kim uyduruyor bilmiyorum ama senin kafanı karıştırdığı çok belli. Bir kere bir erkek için, bir kadının dış görünüşü önemli olmamalı."

Jaemin kaşlarını kaldırdı rahat bir tavırla. "Hem zayıfken çubuğa, kiloluyken hayvanlara benzetilen bir dünyada yaşıyoruz. Bu yüzden, seni seven insanları bulmuşken bir de onları kendi standartlarına alıştırma."


Obsessed 💢 jaemin + lia ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin