-Tanıtım-

1.7K 50 21
                                    

-MÜHÜR-

"Reha Tekinoğlu ve Çilem Sarınca"
🔥

"Elbisenin iplerini indir."

Keskin siyahların verdiği direktif ile gâyri ihtiyâri sağ elim sol omzumun üstündeki ipe yöneldi.
Omzumdan aşağı süzülen ip, sol göğüsümü ortaya çıkarmıştı.

"Sağ tarafı da indir."

İkinci bir emri bekliyormuşçasına itaat ettim. Sol elim sağ omzuma ilerledi ve ip kollarıma düştü.
Şimdi karşısında iki göğsüm açık bekliyordum.

Bakışları sol göğüsüme değdi önce, ardından adımlarını atmaya başladı.
Attığı her adım sol yanımda sarsıntılara yer verirken kuruyan dudaklarımı dilimle ıslattım.

Gözlerim tekrar onunla buluştuğunda gözlerindeki lavların etkisi bedenimde ilkel bir isteği harladı.

"Dudaklarını tekrar ıslat."

İlâhi bir tonda söylediği sözcükler, kulağımdan beynime doğru sinyaller vermeye başladı.

"Yanacaksın..."

Tekrardan dudaklarımı ıslattım ve ellerim dağınık topuz yaptığım saçlarıma yöneldi. Nedense saçlarımı salmak istemiştim.

"Kokun..."dedi ve devam etti.

"Aklımı yitirecek kadar baş döndürücü..."

Artık yanı başımdaydı.

Solumun sesini duyan bir tek ben değildim.

"Dudakların, sussuz kalmış bir bedevinin yeniden can bulacağı bir ırmak..."

İşittiklerim kalbimi tekletiyordu.

"Kar beyazı olan tenin, saatlerce öpülüp morartılacak kadar iştah açıcı..."

Avuç içlerim terliyordu.

Nefesi nefesimdeydi.

Kokusu genzimi delip geçiyordu.

Arzu gözlerimi kamaştırıyordu.

Kapanan irislerim kendini artık kontrol edemiyordu.

Ve ben istinatımın son kırıntısını Reha Tekinoğlu'na kurban etmiştim.

Bu adam gülümsedi.

Ve beni kendine mühürledi.

MÜHÜR  |Eylül Serisi-1| +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin