Bölüm şarkısı: Sezen Aksu - DUAKeyifli Okumalar.
3. Bölüm: "Kuzguni Siyahlar."
🍷
Şehir konuşsaydı, konuşmasından çok haykırmasını dilerdim. Sokak lambaları görebilseydi, görmelerinin yerine beni ışıklarının altında korumalarını isterdim. Caddeler öylece akıp gitmeseydi, giderken beni de götürselerdi. Sokaklar tenhalaşmasaydı, insanlar kör, sağır, dilsiz olmasaydı... Karanlık, şehrin her karışına karışmasaydı, ben bu kadar yalnız olmazdım.
Siyah gözlü adam, beni geceye hapsedecek sözleri sarfetmişti.
Hiçbir şey diyememiştim. Sadece gözlerimi ayakkabılarıma dikmiştim. Karşımda, beni ses tonu ile titreten siyah gözler vardı, onun karşısında dili lâl olmuş ben vardım.
Ne garipti?
Bir yıl boyunca, her gece, düşüncelerimi ve hayallerimi talan eden adamı merak etmiş, onunla bir daha hiç karşılaşamayacağımıza inandırmıştım kendimi.
Şimdi ise o adam karşımdaydı!
Adını öğrenmiştim.
Onunla mecburiyetten doğan bir fırsat ile sevgili olmuştum.
Siyah gözlü adamın dilinden dökülen "kadınım" kelimesi ile baştan çıkacak dereceye gelmiştim.
Ama durup ayakkabılarıma bakıyordum.
Niçin?
Zihnimde bu sorunun cevabı yoktu.
Korkmuyordum.
Utanıyordum.
Adama yapışarak sevgilim yapmıştım. Ama bir an düşününce, onun da, o gece beni izlemesiyle ve ardından koluma yapışmasıyla geceye başlamıştık.
Ödeşmiş sayılıyor muyduk?
Kesinlikle ödeşmiştik.
Bunun verdiği anlık bir cesaret ile gözlerimi ayakkabılarımdan çektim, aynı şekilde ona diktim bakışlarımı.
Baktığım an, siyah kuzgunilerin parıldadığına yemin edebilirim.
İçimde bir heyecan dalgası başlamıştı, belki de gece esiyordu. Bilmiyordum. Ama o gördüğüm parıltı, gecenin yeni başladığını hissettiriyordu. Ya da yanılıyor da olabilirdim.
"Seni görmeyi beklemiyordum."
İlk atak ondan gelmişti ve beni gördüğü için yaşadığı şaşkınlığı belirtmişti.
'Sadece şaşıran ben değilmişim.' dedim kendime.
"Bende, beklemiyordum." diyerek içime kaçan sesimle konuştum ve az önce ki olaya değinmek için dudaklarımı araladım.
"Ve, az önce yaşananlar..." Utanmıştım.
"Evet yaşananlar senin suçun değildi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR |Eylül Serisi-1| +18
Romans| Beni kendine mühürle! | "Elbisenin iplerini indir." Keskin siyahların verdiği direktif ile gâyri ihtiyâri sağ elim sol omzumun üstündeki ipe yöneldi. Omzumdan aşağı süzülen ip, sol göğüsümü ortaya çıkarmıştı. "Sağ tarafı da indir." İkinci bir emri...