Cortez szemszöge:
-Rentai és Antai-Kelemen!-nyit be a termünkbe nagy hévvel Máday.
Érdeklődve és egyben ártatlanul fordulunk felé.
-Igen?-kérdezek vissza.
-Már meg is gyógyultak?-gúnyolódik.-Mondjuk Antai-Kelemen magától nem is vártam többet...-fordul Reni felé.-De magán meglepődtem Rentai... Edina azt állítja, hogy maga megtépte.-néz rám.
-Az azért erős túlzás, de...-valaki oldalba bök.
-Semelyikünk nem tett az égvilágon semmit.-veszi át tőlem a szót Reni.
-Ezt nem hiszem el. Valaki vállalja magára, mert amit tett annak meg kell kapnia a büntetését.-hirtelen Renire nézek, ahogyan idegesen harapdálja az ajkát és a kétségbeesett tekintetét.
Valami megmozdul bennem és azt akarom, hogy ne kerüljön bajba se miattam, se más miatt. Hisz ő a legönzetlenebb ember akit ismerek...
-Cortez volt.-szólalok meg hirtelen. Egy plusz vagy mínusz büntetés már nem számít, ugye?
Máday meglepődve fordul felém.
-Ez igaz?-figyeli Reninek a reakcióját.
-Nem igaz!-tiltakozik. Mit csinálsz? Olvasom le a szájáról.
-Akkor ki volt??-csattan fel idegesen a néni.
-Én voltam.-teszi fel a kezét hanyagul Ricsi. Önkéntelenül is mosolyra húzódik a szám.
-Nem, én voltam!-rakja fel Andris vihogva a kezét.
-Én vertem meg az Ipadommal!-mutatja fel Dave.
-Nem igaz, én dobtam meg egy citrommal!-folytatja Zsolti.
Amikor Máday a fejét fogja, valamiért azt érzem, hogy ezt megúsztuk...
YOU ARE READING
Itt a problémia [SZJG ff.] Befejezett
FanfictionVajon mit csinálhatnak a fiúk másképp?