8 fejezet

2K 74 31
                                    

Cortez szemszöge:

Reni majdnem elcseszte a kapcsolatomat! Azt hittem, hogy megfojtom, de amikor Viki szólt be nekem akkor képes lettem volna neki menni! Hisz... Lány vagyok, vagy mi a szösz...

-Te amúgy miért jössz velem?-kérdezi Reni.

-Megnézem a nagyit, meg minden.-vonok vállat és csendben tovább sétálunk.

Amikor meglátom a nagyit megnyugodok, csak érte aggódok, bár... tudom, hogy Reni úgyis segítőkészebb nálam, úgyhogy már megnyugodtam.

-Ó, szia Reni! Mi a helyzet?-kérdezi mosolyogva.

-Minden fasza.-válaszolok.

-Ohh... Kezded felvenni Cortez stílusát?-lepődik meg.

-Csak beteg.-vágja rá kapásból Reni.

-Öhm, oké... Kérsz valamit inni? Van narancs, barack és ananászlé, melyik?-néz rám kérdően.

-Kólát kérek.

-Baracklevet kér!-vágjuk rá egyszerre ezzel a boszival.

Miután megkaptam a gyümölcslevemet, felmentünk a szobámba.

-Fúj! Ezt a löttyöt, hogy bírod meginni?-pököm vissza a gyümölcslevet.

-Sajnos én kólát nem kértem.-von vállat "ez van" stílusban.

-Nem is kell.-megyek oda az alsógatyás fiókomhoz és kiveszem az egyik tartalékot...

-A gatyádat is azzal tömöd ki?-csipkelődik.

-Szerintem azt te magad is látta.-kacsintok rá.

Aztán érzem, hogy rezeg valami a zsebemben.

Reni telefonja... És éppen Arnold hívja...

-Vedd fel!-utasít.

-És mit mondjak neki?

-Azt amit én mondanék neki!

-Azt, hogy:" Reni vagyok szeretem a könyveket és a fura fószereket". Ezt?-látom, hogy dühösen néz rám ezért inkább felveszem, majd kihangosítom.

-Szia Reni!-hallom meg Neményi hangját...

-Szia faszfej! Akarom mondani Arnold... -vigyorgok Renire.

-Öhm... Mi a helyzet?

-Velem minden fasza, remélem, hogy veled nem... Még mindig cölibátusban vagy? Meg amúgy, hogy ityeg?-csevegek vele lazán.

-Figyelj, Reni. Szerintem én félrehallom amit mondasz és szakadozik a vonal, majd visszahívlak valamikor, jó? Szeretlek.

-Én elvisellek.-érzem, hogy Reni sípcsonton rúg.-Akarom mondani, hogy én is....-forgatom meg a szemeimet.-Amúgy is szarnom kell, de puszi a ronda pofádra!

Itt a problémia [SZJG ff.] Befejezett Onde histórias criam vida. Descubra agora