3 fejezet

2.7K 86 25
                                    

Valami idegesítő zaj üvölt, nem messze tőlem... Mi ez a szar? Valami elcseszett rock zene szól, vagy mi?

A fejemre húzom a takarómat... Nincs kedvem kikelni az ágyból, de ki kell kapcsolnom ezt a förtelmet...

Nagy nehezen ráveszem magamat és felülök. A szememet dörzsölöm.

A lábamra nézek...

Mi a franc???

Szőrös láb.

Nagyon szőrös láb...

Jézusom...

Körülnézek. Egy fiú szobában vagyok. Egy nagyon ismerős fiú szobában vagyok.

-Cortez! Kapcsold már ki az ébresztődet!-hallom meg Cortez nagyijának a hangját...

Kell egy tükör!

Én ezt nem hiszem el! Állok a tükör előtt lesokkolva.

-Borosta?-fogom meg az arcomat.-Hol vannak a melleim?-kapok a mellkasomhoz.-Alsógatya?-nézek lejjebb rajtam. Egyből meg is borzongok...

Cortez! Esküszöm megfojtom! Meg kell találnom!

Gyorsan magamra kapok egy farmert és egy pólót, majd futok is az ajtóhoz.

-Elmentem.-kiáltok. Fhú... Milyen a hangom... 

Az iskoláig meg sem állok, szaladok ahogy csak tudok. Vajon tesiből kapnék erre egy ötöst? 

-Haver! Gyere!-integet nekem Ricsi, én félve megyek oda hozzá.

-Helló.-köszönök, majd a telefonomra pillantok. Előbb jöttem, apu csak később szokott elhozni... A francba... 

A fülembe bedugom a füldugót és úgy teszek mintha zenét hallgatnék, de belül szorongok. Folyton azt várom, hogy mikor látom már meg apu kocsiját...

Hosszú várakozás után meglátom magamat kiszállni a kocsiból egy melegítőben és egy fehér ingben???

Itt a problémia [SZJG ff.] Befejezett Onde histórias criam vida. Descubra agora