introduction

938 130 238
                                    

Issız bir orman düşünün.Yüzyıllardır o ormanın içinde çürümeye yüz tutmuş bir ev,yıllardır içinden gelen garip sesler..

Sis ile kaplı ve ürkütücü bir orman..

İnsanların baktıkça ürperdiği, asırların namı değer 'dehşet' ormanı.

Üzeri dumanlarla kaplı, çürümüş odunlarla dolu, her gece korkutucu uğultuların duyulduğu, fotoğraflara bakarken bile insanların içini ürperten;

Kimsenin yıllardır adım dahi atmadığı o orman işte tam orasıydı.Yıllar önce kamp yapmak için ormana girmiş iki sevgili düşünün,evet bir daha asla haber dahi alınamadı..Olayın üstü yıllar önce kapandı.

Olay hakkında tek bir araştırma yapılamadı,ormana polis dahi giremedi.Kim bilir,belki de çoktan çürümüşlerdi.

Uyarı yapıldı,tüm Seul'u uyardı Kore Başkanı.O ormana girmek yasaklandı,orası çok tehlikeli dendi.

Ormanın adı yaşananlar yüzünden 'Dehşet Ormanı' olarak anıldı.Ormanın üzerinde kuş bile uçmuyordu,düşünsenize şaka gibi değil mi?

Denilenlere göre 280 yıllık kulübeden/evden sesler geliyordu.Kimse yaklaşamamıştı oraya,sadece duymuşlardı.Ne kapısı açıktı,ne camı.Sarmaşık dolu ev asla çürümüyordu,normalde çoktan yıkılması gerekiyordu.

İki sevgilinin haberi televizyonlara yansıdığında herkes tırsıp,ormana adım dahi atmamışlardı.Eskiden bazı girenler ile röportajlar vardı.Bir adam girmiş ve de çok tuhaf sesler geldiğini öne sürmüştü.Yalan mıydı,değil miydi bilinmiyordu.

Sesleri duyduğu an kaçmış,ancak birinin onu takip ettiğini düşünmüş.Arkasına dahi bakamamış.

İşte,o orman tehlikeliydi.Kim Sihyeon ile Kim Yeonjun'a ne olduğu tamamen bir sırdı.Bilinmiyordu,bir delil dahi yoktu.Çünkü haberler çıktıktan sonra polis ekiplerinin girmesi bile yasaklanmıştı oraya.

Giren kişiye müebbet hapis cezası vardı.Gerçi kimse girmiyordu,ancak giren ve de oraya girmeye kalkışan olursa anında hapise atılıyordu.Bu gizemi çözmeye çalışan biri vardı.Herşeyi göze alıp,girmek istemişti.

Tüm haberlere ve olaylara rağmen merak etmişti işte, her şeyi göze alıp gireceğine söz vermişti. 

Hayır,o bir polis ve yada dedektif değildi.Sadece 23 yaşında bir gençti. Belki ölecekti, belki de hiçbir şey olmadığını görüp geri dönecekti. Kim bilir, belki de daha farklı şeylerle karşılaşacaktı.

Korkuyordu, evet ama 'en fazla ne olabilir ki?' diye geçiriyordu içinden. Haklıydı, en fazla ne olabilirdi ki? Ardında bırakacağı şeyleri göze alıp, neler olduğuna bakacaktı. Bir orman... ne kadar tehlikeli olabilirdi ki?

İnsanları asılsız haberlerle korkutmaları artık canını sıkıyordu. Haberlerin doğru olmadığına inanıyordu, tüm her şeyin bir saçmalık olduğunu düşünmüştü. Olayların aslını bilmek istiyordu. 

O kız çok cesurdu, onun bunu yaptığını bilseler duyanlar deli olduğunu düşüneceklerdi fakat hayır, o asılsız haberlerin gerçeklerini gün yüzüne çıkarmak istiyordu.

Jennie Kim.

Ama hiçbir şey düşündüğü gibi olmayacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ama hiçbir şey düşündüğü gibi olmayacaktı..

Ama hiçbir şey düşündüğü gibi olmayacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

________________

Vote:40

Okunma:200

©2020 | Ağustos, by: _lavalia

Dikkat,korku içerebilir!

Dangerous Forest | taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin