11. Časť

56 3 11
                                    

-----------------
Všetci sa už poprebúdzali a pomaly sme začali baliť všetky veci. Tyler naložil stany no kufra jeepu. Ja som sa ešte posledný krát poobzerala a nastúpila som do auta. „môžem šoférovať? " spýtal sa Michael Caluma. „tak fajn ale nerozbi mi auto!"
-----------------
Mike si vybral mobil z vrecka a nastavil navigáciu. „Ty nevieš ako sa ide naspäť domov?" Opýtal sa Ashton.
„A kto povedal že už ideme domov?" Zasmial sa Mike a zapol si pás. „Ach" Calum si vzdychol a oprel si hlavu o sedadlo. Po hodine sa mi cesta zdála strašne dlhá a boleli ma nohy. „Kam to ideme? " Nervózne som sa opýtala. Mikey sa naklonil dozadu „Uvidíš je to prekvapenie" Povedal a naspäť sa otočil dopredu.
-----------------
Počas cesty som mala hlavu opretú o okno a zase som rozmýšľala nad Dylanom. Zrazu auto zastalo a ja som sa rýchle odpútala. Všetci vystúpili z auta. „Omg" Oči sa mi ihneď rozžiarili keď som uvidela veľké kolotoče. „Naozaj tam ideme? " Povedal zmätený Calum a pozrel sa na veľkú plochu s všelijakými atrakciami. „Áno" usmiala som sa a urobila som krok vpred.
-----------------
„Máte nejaké peniaze?" Spýtala sa Kaja keď sa zastavila pri stánku s cukrovou vatou. „ Ja mám" Usmiala som sa a hneď som si dala vak dole z pliec. Keď som vyberala peňaženku celá som stuhla keď som oproti nám uvidela Dylana ako sa drží za ruku s mojou najlepšou kamarátkou Karin. Aspoň som si myslela že sme najlepšie kamarátky ale toto si kamarátky nerobia. Vak mi spadol na zem a ja som sa celý čas pozerala na nich. Mike mi vak hneď podvihol a podal mi ho. „Vika tu má-" Nestihol dopovedať pretože ich zbadal tiež.
-----------------
Tak a toto je konečne posledná časť za tento deň. Dúfam že sa páčila :) <3

with or without you / SKWhere stories live. Discover now