---------------
Do školy sme našťastie prišli na čas. „Akú máš prvú hodinu? " Opýtala sa ma Timea keď sme stáli pri skrinkách a vyberali si veci. „Angličtinu a ty?" „Matematiku" Povedala zhrozene a prevrátila očami. „Fajn držím palce" Zaškerila som sa a zatvorila som si skrinku. „Vidíme sa po škole" Usmiala som sa a prešla som k triede angličtini. Vošla som dovnútra a sadla som si do zadnej lavice. Poobzerala som sa či tu nie je niekto koho poznám, no nikoho som nevidela. Asi som sa nemala prihlasovať na Anglický jazyk, vzdychla som si a vybrala si učebnice na lavicu.
---------------
Počas hodiny som sa strašne nudila, preberali sme to čo som už dávno vedela, a tak som tam len tak sedela a čumela von oknom. Zrazu mi zavibroval mobil. Ignorovala som to, no hneď na to mi prišla ďalšia správa. Pozrela som sa či sa učiteľ nepozerá a nenápadne som si odomkla mobil aby som videla kto mi teraz píše.
Neznáme Číslo: Ahoj máš dnes čas?
Ja: Kto si?
Neznáme číslo: ach prepáč že som sa nepredstavil som Michael :DD
Ja: Dobre, ale čo chceš?
Neznáme číslo: Prosím počkaj ma pred školou.
„Viktória! " Rýchle som sa pozrela pred seba a uvidela som učiteľa ktorý sa na mňa naštvato pozerá. A do riti. „Čo je také prednejšie než angličtina?" Zdvihol hlas. „No ja.. Vlastne nič. " Prehĺtla som slinu. „Daj mi ten mobil" Prišiel ku mne a nastavil ruku. Mobil som si naštastie stihla rýchlo vypnúť a podala som mu ho. „Toto bolo posledný krát". Prísne povedal a odkráčal od mojej lavice. Nahlas som si vzdichla a hlavu som si položila do dlaní.
--------------
Tak a je tu nová časť, dúfam že sa páčila :)