18. Časť

45 2 0
                                    

-----------------
Otvorila som dvere od domu a pomalým krokom som vošla dovnútra. Vyzula som sa a dvere som zatvorila. Timeu som dole nevidela tak som vyšla hore po schodoch. Vošla som do izby, Timka sedela na posteli a počúvala pesničky. Keď si ma všimla vytiahla si sluchátka a zasmiala sa. „Ahoj prepáč že som na teba nepočkala ale prišiel pre mňa Luke" Pregúľala som očami a tašku som hodila pred dvere. „Ideš zajtra na tu party tiež?" Spýtala som sa jej a sadla som si na posteľ. „Počkaj ako vieš o tej párty?" Zaskočene sa pozrela na mňa. „Michael ma tam pozval na ra- na tú párty" Odkašľala som si a pousmiala sa. Timea sa začala smiať a hodila sa o posteľ. „Božee" Zasmiala som sa a tvár som si zaborila do vankúša. „Takže zajtra bude vzrúšo" Nahlas povedala Timka a nevedela sa prestať smiať.
-----------------
Bol ďalší deň, a ja som išla do školy. Všetko zbehlo veľmi rýchlo a ja som sa ponáhľala domov aby som sa stihla prichystať. Keď som prišla domov Timka tam už nebola, asi už po ňu prišiel Lukey. Vošla som do izby a zo skrine som vyťahovala nejaké veci ktoré by som si mohla obliecť. Nevedela som sa rozhodnúť a bola som veľmi nervózna. Nakoniec som sa rozhodla pre roztrhané čierne ryfle a košeľu, jak inak. Rýchle som sa obliekla a presunula som sa do kúpeľne. Z šuflíka som vytiahla žehličku na vlasy a zapojila som do zásuvky. Medzitým som si stihla urobiť make-up a potom som si vyžehlila vlasy. Nechala som si ich len tak rozpustené. Usmiala som sa do zrkadla a vyšla som z kúpeľne. Pozrela som sa na mobil bolo už 16:56. „Ó môj bože o 4 minúty tu príde Michael". Začala som stresovať ešte viac, už som si myslela že nikam nepôjdem a chcela som si sadnúť na posteľ no v tom niekto zazvonil na zvonček. Chvíľku som sa ukľudnovala a zišla som dole otvoriť. Otvorila som dvere. Pred nimi stál červenovlasý Michael v čiernom tričku a riflovke. Usmiala som sa na ňho. On si ma prehliadol očami ktoré sa mu rozžiarili. „Môžme ísť? " Opýtal sa ma ja som iba prikývla a zabuchla som dvere. Michael mi otvoril dvere od auta. „Gentleman?" Zasmiala som sa a sadla som si. Mike sa zaškeril a sadol si za volant.
--------------
-------------
Celú cestu sme boli ticho až pokiaľ sme nedošli na miesto. Mike zaparkoval auto. Keď som vystúpila Michael zatvoril auto a pozrel sa na mňa. Pozerala som sa do stredu tmavej uličky v ktorej by mala byť tá party. Nevizeralo to nejak lákavo ale tak čo už. „Tak poď" Zasmial sa a išiel dopredu. Rýchle som k nemu pribehla. Konečne sme tam vošli. Bolo tam dosť veľa ľudí. Snažila som sa zrakom nájsť Timeu a Lukea no v tom má Michael prerušil. „Dáš si drink?" Slabo som počula jeho slová kvôli hlasnej hudbe. Pousmiala som sa a prikývla som. „Fajn počkaj ma tu." Povedal a pretlačil sa cez dav ľudí až k barmanovi. Medzi tým čo som ho čakala som uvidela prázdny stôl. Sadla som si za ňho a čakala som kým príde Mikey aj s drinkami. Po chvíľke som ho zbadala ako ma hľadá. Zakývala som mu a on si ma hneď všimol. Pribehol ku mne a drinky položil na stôl. Zasmial sa a sadol si. Hneď keď som začala piť uvidela som Lukea ako sa pretlačuje cez dav ľudí až k nám. Postavil sa pred stôl a nahlas sa smial. Bolo vidno že je opitý. „No čo Clifford už si si našiel inú? " Zakričal Luke. „Luke? " Snažila som sa povedať no pochybujem že ma bolo počuť cez tú hlasnú hudbu. Pozrela som sa na Michaela ktorý sa vražebne pozeral na Lukea. „Alebo aj ju odkopneš po tom čo sa s ňou vyspíš, ako tie ostatné? " Zasmial sa hlasnejšie a prstom ukázal na mňa. „Michael?" Nechápavo som sa na ňho pozrela. „A ja som si myslela že to myslíš vážne" Už som sa chcela postaviť no Mike ma chytil za ruku. „Ty mu veríš? Veď je opitý. " Mike sa na mňa pozrel so zdvihnutým obočím. „Ja tiež nie som úplne triezva" Zaškerila som sa. „No ták Mikey už nie sme malý povec jej pravdu" Zakričal Luke na Mikea. Snažila som sa vytrhnúť Mikeovi no on ma pevnejšie chytil. „Never mu prosím, ja.. ja som sa zmenil" Povedal týchim hlasom, takmer som ho počula. „Prečo by som ti mala veriť?" Pozrela som sa na jeho pery, musela som si dávať pozor aby som sa mu do nich nezakusila, asi to robil ten alkohol. „A prečo by si mala veriť jemu?" Pozrel sa na Lukea. „Tak to dokáž" Úprimne som povedala. Michael sa mi zapozeral do očí. Hneď som cítila jeho pery na tých mojich. Nespolupracovala som aj keď som veľmi chcela, čakala som dokial sa konečne odlepí. „Ty mi neveríš že nie? " Smutne sa pozrel na mňa a svoju ruku odtiahol od tej mojej. Pozrela som sa na ňho, hlavu mal smutne sklonenú a pozeral sa do zeme. Zasmiala som sa a pritiahla som sa k nemu. Ruky som si obmotala okolo jeho krku. „Chceš ísť tancovať?" Opýtala som sa ho. Nechápavo sa na mňa pozrel no nakoniec súhlasil.  Rýchle som ho ťahala na parket. Mike sa iba smial, nebol tak opitý ako ja. Dostali sme sa do stredu kde som sa chrbtom otočila k Mikeovi a začala som krútiť zadkom. Vedela som že ho tým provokujem. Onedlho si ma Michael pritiahol k sebe. Bola som nalepená na jeho hrudi. „Ani si nevieš predstaviť čo to so mnou robí." Šepkal mi Mike do ucha. Naskočila mi husia koža a rýchle som sa otočila. Ruky mi dal okolo pasu, zapozeral sa mi do očí a ja zase do tých jeho. „Nie" Zašepkal Mike. Zasmiala som sa „Čo nie?" Spýtala som sa. „Robíš to len preto že si opitá" Zklamane sa na mňa pozrel. „Čo presne robím? " Naklonila som sa k nemu a začala som mu bozkávať krk. Michael zavzdychal a rychle sa odomňa odtiahol. „Prestaň.." Zašepkal. „Musíme ísť preč" Chytil ma za ruku a ťahal von. „Prečo to kazíš? " Urazene som sa spýtala. Michael neodpovedal a otvoril auto. Chcela som si sadnúť do zadu. No Mike ma pridržal a otvoril mi predné dvere. Sadla som si a zabuchla som dvere. Michael si sadol vedľa mňa. Hlavu som si oprela o sklo a zatvorila som oči. Po 10 minútach auto zastavilo. „Sme tu" vystúpil a ja som rýchle vystúpila tiež. Pribehla som k dverám domu. „Prečo sme pri tvojom dome? " Nahlas som sa spýtala. „Ak si si nevšimla Luke chce pretiahnuť tvoju kamarátku a neviem či by si chcela byť pri tom" Povedal a zaškeril sa. „Ďakujem zachránil si mi život" Hodila som sa mu do náručia. Michael ma chytil a rychle otvoril dvere. Vtiahol ma dnu a zabuchol dvere. Pomaly som sa snažila dostať ku gauču. Točila sa mi hlava a rýchle som sa zvalila na gauč. „Tu máš" Povedal Mike a s úsmevom mi podal pohár s vodou. „Ďakujem" Zasmiala som sa a chcela som sa napiť. „Ešte toto" Ukázal na svoju ruku v ktorej bola tabletka. Neváhala som a rýchle som ju prehĺtla. Hneď som zaspala.
--------------
Ahojte tak je tu konečne nová časť, ospravedlňujem sa za chyby a iné nedostatky. Dúfam že sa páčilo :D

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 25, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

with or without you / SKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora