-------------
Ráno som sa otočila na druhú stranu a otvorila som oči. Posadila som sa a zívla som si. „No konečne" Zamrmlala Timka. Poobzerala som sa a uvidela som Mikea. „Tak čo ako sa ti spalo? " Zaškeril sa a ja som sa len usmiala a pretrela som si oči. „Kde- Prečo sme tu?" Povedala som zaskočením hlasom keď som uvidela že sme pri Dylanovom dome. „No ty si spala celú cestu ako sme tu išli, a nechceli sme ťa budiť" Povedal Mike. „Počkať čo? Koľko je hodín?" Rýchle som schmatla Michaelov mobil, a pozrela som sa koľko je hodín. Bolo 12:04. To som naozaj spala tak dlho? Rukami som si prehrabla vlasy a oprela som si hlavu. „Ty nevistupuješ? " Spýtal sa Luke. „No to ani náhodou, do toho domu už ani nevkročím." Odsekla som. „Ale kde pôjdeš teraz?" Opýtal sa Luke. „To mi je jedno, radšej budem spať na ulici, ako byť v jednom dome s ním." Pregúľala som očami. „Môžeš ostať bývať u mňa" Povedala Timea a pousmiala sa. „Nevadilo by to?" Opýtala som sa a otočila som sa k nej. „Vôbec nie" Usmiala sa. „A nechceš si ísť aspoň po veci? " Opýtal sa Luke. „Noo neviem, nie som si istá či-" Nestihla som odpovedať lebo ma prerušil Michael. „Pôjdem s tebou" Hneď ako dopovedal vystupil z auta a pristúpil ku domu. Vzdychla som si a vystúpila som tiež. Kľúče od domu som ešte stále mala vo vrecku. Čudujem sa že som ich ešte nezahodila. Pomaly som otvorila dvere a nakukla som dovnútra. Uvidela som Dylana ako sedí na gauči a s niekym volá. Michael chcel vkročiť ako prvý ale zastavila som ho. „Počkaj" Priložila som si prst k ústam a schmatla som ho za ruku. „Poď". Pomaly sme prešli po schodoch až hore, a dostali sme sa do mojej izby. Hneď som si začala vyhadzovať veci zo skrine. Mike mi pomohol vziať zopár vecí. Dalšiu kôpku vecí som si zobrala ja. Zišli sme dole po schodoch. Zastavili sme sa v obývačke kde sedel Dylan. Keď si nás všimol hneď sa postavil a prišiel k nám. „Vika čo to robíš? " Opýtal sa zmäteno. Pozrela som sa na ňho a zdvihla som obočie. „Si snáď slepý? Odchádzam." Kľúče som mu hodila ale nestihol ich chytiť tak spadli na zem. „Viki počkaj pros-" Pozrel sa na mňa a potom na kľúče. Otočila som a chcela som odísť no Dylan ma schmatol za zápestie a priblížil sa ku mne. „Hej nechaj ju! " Michael ma od neho odtiahol a ja som sa len nechápavo pozerala na Dylana. „Zbohom" Zdvihla som kľúče zo zeme, pristúpila som k Dylanovi a dala som mu ich do dlane. Otvorila som dvere, Mike vyšiel ako prvý, ja som dverami buchla. Pousmiala som sa na Mikeyho a utekala som k autu.
--------------
Tak a je tu ďalšia časť :D Písala som to v noci takže sa ospravedlňujem ak tam sú nejaké chyby a túto časť sa mi písalo veľmi ťažko :(
KAMU SEDANG MEMBACA
with or without you / SK
Fiksi Penggemar„Zakaždým, keď ťa vidím, zamilujem sa znova"