13. Časť

29 2 0
                                    

--------------
„Budeme spať v aute" Potichu povedal Mike a pozrel sa na ostatných. Ja som na ňho vyvalila oči lebo si neviem predstaviť aby sme všetci spali v aute. Určite sa ráno zobudím s dolámaným chrbtom. Postavila som sa a pomohla som Kaji a Calumovi dostať sa bezpečne k autu. Celý čas si spievali a mne už z toho išla vybuchnúť hlava. Konečne som počula odomknutie auta a vošla som dovnútra. „Budem spať v predu" Povedala som nahlas a rýchlo som sa presunula do predu. Všetci už sedeli v aute, ja som sa konečne uvoľnila a hlavu som si oprela o operadlo. „Není vám zima? " Ozval sa Ashton. „Tým štyrom určite nie, majú v sebe veľa alkoholu, zatiaľ čo mi tu budeme mrznúť." Zamrmľala som a vyložila som si nohy. „Hej ten jeep je môj takže ak mi ho poškodíš budeš to platiť ty." Tyler po mne skríkol a ja som si nohy ešte na schvál vyložila vyššie. „Ľudia ak tu máme stráviť celú noc spolu, tak sa aspoň nehádajte prosím" Zasmial sa Mike. Vyzliekla som si mikinu a položila som si ju pod hlavu. „Dobrú noc." Povedala som tichým hláskom a zívla som si. „Dobrú" Zborovo povedal Mike, Ash a Tyler.
---------------
Už asi pol hodinu som sa snažila zaspať ale to sa proste nedalo lebo Timka strašne chrápala, stŕpli mi nohy a bola mi zima. Otočila som sa smerom k Michaelovi ktorý tiež očividne nemohol zaspať, pretáčal sa z jednej strany na druhú až kým si nevšimol že sa na ňho pozerám. Usmiala som sa a nohy som si skrčila. Po chvíli som konečne zaspala.
---------------
Ahojte, po dlhej dobe je tu nová časť aj keď trochu krátka. No dúfam že nevadí a prepáčte že som dlho nič nevydala ale nemala som čas ani žiadne nápady :/

PS: dneska ešte výjdu 2 časti :D

with or without you / SKWhere stories live. Discover now