-----------------
Tyler vyskočil z vody a vybral z auta veľký reprák a zapol nejaké pesničky. Ja a Kaja sme sa snažili urobiť oheň a Mike mal na starosť napichovat marshmallo na paličky. „taak a je to " usmiala sa Kaja a zatlieskala. „fajn Mike môžeš mi podať prvú paličku" Mike mi podal prázdnu paličku bez marshmallo. „Clifford!" zakričala som a postavila sa, uvidela som ako si všetky marshmallo napchal do úst. „ty prasa!" zasmiala sa Kaja. „pre - prepáčte" povedal Mike s úsmevom na tvári. Luke pribehol k nám a podal nam špekačky. Napichli sme si ich na paličky a začali sme opekať. Počas toho si Mike a Luke vybrali svoje gitary a začali spievať. Strašne sa mi to páčilo a hlavne Michaelov hlas. „ počúvajte všetci! " skríkol Luke. „zahrajeme vám našu novú pesničku" usmial sa na všetkých. „volá sa Lost in reality " povedal Mike. Všetci stíchli a nehybne sedeli a počúvali. „teraz je na rade Calumova časť!" povedal Luke keď si všimol ze Cal ešte nezačal spievať. „ehmm" Mike ukázal palcom na Caluma ktorý sedel na stoličke a bozkával sa s Kajou. „pfff" všetci vybuchli smiechom.
-----------------
Taak a je tu posledná časť za tento deň a taktiež ako ste si asi všimli tak niečo začína medzi Kajou a Calumom :DD