0.8

298 44 24
                                    

"Bak, gerçekten ideal tipim kısa boylu kızlar değ-"

"Jisung, bana bir şey kanıtlamak zorunda değilsin ki." Yuna'nın rahat konuşmasına karşılık Jisung astığı suratını belli etmemek için gülümsedi. "Haklısın."

Jisung kaşlarını kaldırdı. "Peki senin ideal tipin nedir?"

Yuna omuz silkti. "Ben ideal tip olayını saçma buluyorum. Sonuçta kaderinde yazılı olan kişiyi bulana kadar bu ideal tip sürekli değişecek. Ama tabii ki, bir erkekte seçtiğim özellikler de var."
Jisung tek kaşını kaldırdı. "Mesela?"

Yuna, düşünür gibi etrafa bakıp konuştu. "Mesela, korumacı biri olsun istemem. Sonuçta ailemin izin verdiği ve benim yaptığım bir şeyi hayatıma sonradan dahil olan biri karışmamalı. Korumacı derken bunu kastettim, yoksa ne yaparsam yapayım umrunda olmayan bir erkek arkadaşta istemem."

Jisung kafa karışıklığı ile Yuna'ya döndü. "Yani, hareketlerine ya da ne giydiğine karışmamalı ancak kiminle konuştuğuna karışabilir diyorsun, doğru mu anladım?"

Yuna kafa salladı. "Gibi gibi."

Önlerinden ilerleyen Jaemin ve Jisu'ya baktı Yuna. Jaemin'in gülümseyerek işaret parmağı ile Jisu'nun omzuna dokunarak tatlı hareketler sergilediğini görmesiyle yüzünü buruşturdu Yuna. "Kesinlikle Jaemin gibi yılışık bir sevgilim olsun da istemem!"

Jisung, Yuna'nın hoşlanmadığı şeyleri içinden tekrarlayarak ezberlemeye çalışıyordu.

Yuna, kararsızlıkla Jisung'a döndü. "Jisung, bunlar tüm film boyunca yılışık hareketler yaparlarsa izlediğim filmden hiçbir şey anlamam. Biz seninle, başka koltuklara otursak olur mu?"

Jisung kafa salladı. "Olur. Şahsen, bunların yılışıklıklarını dinlemekten ben de bir şey anlamam."
...

Alabildikleri tek koltuk sırası, Jisu ve Jaemin'in oturduğu koltuğun hemen arkasındaki koltuklar olduğu için bıkkınlıkla yerine oturan Jisung ve Yuna'ya tezat, Jisu ve Jaemin yerlerinden son derece memnun gözüküyorlardı.

Film başladığı gibi Yuna, filmi izlerken Jisung bakışlarını Yuna'dan çekip yavaşça kendi suratına vurmuştu.
Yılışık olma Jisung, diye iç geçirdi kendi kendine.

Filmin daha ilk dakikalarında Jaemin, Jisu'nun kendi patlamış mısırına elini uzattığı gibi Jaemin'de elini Jisu'nun patlamış mısır kutusuna uzattı, büyük bir klişeye imza atarak.

Yuna görmemiş gibi yaparken Jisung eliyle Jaemin'i dürttü. "Hyung kendi elindekini yesene!"

Yuna, beşlik çakmak için elini Jisung'a uzattı ve Jisung'tan beklediği karşılığı almasıyla gülümsedi. Yuna, içinde tuttuklarını gizlemeye çalışırken; Jisung gülmemek için alt dudağını dişliyordu.

Bu kadar geç bölüm attığım için hepinizden özür diliyorum. Ancak taslakları kontrol etmemiz gerektiği için bu hafta hep taslaklara bölüm yazmakla uğraştım.

Bu arada 25.8.20 saat 00.00da bir MarkRi yayımlayacağız. Bu yüzden bu gece saat 00.00da aktif olun lütfen~

Sizi seviyorum ❤

Who Are You? ➵ yuna + jisung ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin