1.1 ✔

344 47 34
                                    

Yuna, geldikleri sokağın başında olduğu yerde durup Jisung'a baktı. "Jisung, benim sana bir şey söylemem gerek."

Jisung, her şeyden habersiz sakince Yuna'ya bakarak gülümsedi. "Seni dinliyorum Yuna."
Yuna, içindeki heyecanla boğazını temizledi. "Ben senden hoşlanıyorum Jisung."

Jisung gülümsedi kocaman. "Sorun değil." Ardından yeni idrak ettiği cümle ile kaşlarını çattı. "Efendim?"

Yuna utançla başını eğerken Jisung kaşlarını kaldırdı. "Ciddi misin?"
Jisung'un tepkisi yüzünden, itiraf ettiğine pişmanlık duyan Yuna gözlerini sımsıkı yumarak bu olayın bir imge olup gerçekte yaşamamış olmasını diledi. Ancak her şey gerçekti.

"Yuna, seni seviyorum."

Jisung'un itirafı üzerine biraz olsun rahatlayan Yuna gözlerini açmanın ardından başını kaldırarak Jisung'a baktı. "Ben sadece bir kızdan ilk defa itiraf alıyorum. Tepkim saçmaydı, üzgünüm."

Jisung utanarak uzattığı eli ile Yuna'nın elini tutarken, Yuna gülümseyerek gözlerini kaçırıyordu. "Gerçekten çok cesaretlisin Yuna. Ben bu gün için kaç kere evde tekrar yaptım bilemezsin."
Yuna gülümsedi. "Bana yardımcı olduğun o gün ben de cesaretine hayran kalmıştım. Bir daha karşılaşırız diye de evde teşekkür provaları yapıyordum. Benzer işler."

Yuna iç çekti. "Aslında, Jisu senin beni sev-"
Yuna, Jisu'ya 'asla kimseye anlatmayacağı' sözünü unutarak başladığı cümlesini yine yarıda kesmişti.
Jisung gözlerini kapatıp içinden Jaemin'e küfür etmenin ardından konuştu. "Devam et lütfen."

Yuna iç çekti. "Sevdiğini söylemeseydi bu cesareti kendimde bulamazdım. Lütfen Jaemin'e kızma. Hem o olmasa şu an bu halde olmazdık. Değil mi?"
Jisung zorla gülümsedi. "Sanırım, haklısın."

Jisung ve Yuna, geldikleri evin önüne ne zaman vardıklarını bilemediklerinden bir süre birbirlerine bakındılar. Ardından Yuna, önden ilerleyerek evinin önüne geldi ve son kez Jisung'a bakarak el salladı.  Jisung ile utanarak el sallamanın ardından Yuna'nın eve girmesini bekledi.

Hemen ardındansa, sokağı koşarak geçti ve Jaemin'in adresine doğru koşturmaya başladı.

Sonunda bir kitap daha bitirdik...
YunaSung ult. shiplerimden biri. Çok güzeller, çok. Her neyse, iyi geceler hepinize.

Sizi seviyorum ♥

Who Are You? ➵ yuna + jisung ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin