Jisu, koşarak en yakın arkadaşı Yuna'ya ilerlerken ne söyleyeceğini tahmin eden Jaemin omuzlarını düşürdü. "Belki de hiç anlatmamalıydım." diye mırıldandı kendi kendine, Jisu'ya bakarak.
Jisu aldırmadan Yuna'nın sınıfına ilerledi ve gülümseyerek Yuna'nın oturduğu sıranın yanına oturdu. "Sana bir haberim var ama duyduğunda çok mutlu olacaksın!"
Yuna kaşlarını çattı. "Seni dinliyorum."Jisu, dolu sınıfa bakarak Yuna'nın kulağına eğildi ve fısıldadı. "Park Jisung, senden hoşlanıyormuş Yuna."
Yuna yüzünü buruşturdu, sinirle. "Dalga geçmenin sırası mı Jisu?"
Jisu göz devirdi, abartılı bir şekilde. "Bizzat Jaemin'e söylemiş ve ben de bizzat Jaemin'den duyuyorum Yuna. Şans veremez misin en azından?"Yuna omuz silkti. "Neden şans vereyim, onunla gerçekten çıkmak isterim zaten. Ama şaka yaptıysa, yerin dibine girerim Jisu."
Jisu omuz silkti. "Tamam Jaemin biraz gevşek biri olup şakaya bayılıyor olabilir ama birinin duyguları ile de oynamaz. Bak çok çok iyi birini kaçırıyorsun. Hem sen de seviyormuşsun, daha ne istiyorsun Yuna? Belanı mı!"
Yuna, elini yanağına yaslayıp dudaklarını büzdü. "Emin değilim."Jisu, arkadaşının saçları ile oynarken konuştu. "Bence itirafı sen yapabilirsin. Bu utanılacak bir şey değil."
Yuna göz devirdi. "Değil tabii ki ancak o cesaret bende var mı?"
Jisu omuz silkti. "Bence var. Bugün git itiraf et ve ikinizde mutlu olun artık."Yuna gözlerini kıstı. "Gerçekten etrafındaki kimse sap kalmıyor, sen gerçek bir çöpçatansın!"
Jisu gözlerini kıstı, Yuna gibi. "Ben sadece sevenleri kavuşturuyorum, tutup iki kişiyi zorla aşık etmiyorum!"Yuna biraz sınıfa göz gezdirdikten sonra gülümsedi. "Sanırım itiraf edeceğim Jisu."
Bir sonraki bölüm final... :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Are You? ➵ yuna + jisung ✔
Fiksi Penggemar"Dün polis armanla beni sokak serserilerinden korurken, şimdi üzerindeki forma ile karşıma çıkıyorsun. Gerçekten, kimsin sen?" 2020 | duestrade© 「 @istorioa 」