Dün Regulus konusundan sonra konu konuyu açmış baya sohbet etmiştik. Eve geldiğimizde saat gece yarısını geçiyordu. Garip bir şekilde sohbet ederken çok eğlenmiştik. Pazar akşamı planı olarak Jameslerde toplanmaya karar vermiştik. Daha bir saat falan vardı. Yatağımda oturmuş instagramda geziyordum. Ana sayfama düşen iki fotoğrafı gördüğümde dikelerek sırtımı yatak başlığına dayamıştım.
(Fotoğraflar temsilidir.)
lils.evans: Thats my boy remus.a.lupin
remus.a.lupin: 🤘✌
sseveruss: Bir haftadır neden yan yana olduğunuzu anlaşıldı
prewett.moolly: Çok yakışıyorsunuz
sm1th_al1ce: Çok tatlısınız
remus.a.lupin: Thats my girl lils.evans 🤘
lils.evans: 🤍
reg_black: Evans'a mı sattın
f.longbottom: Kızlar Evans'a mı kaybetti
-xenophilius: Tüh be
Yorumların birazını okuyup geçmiştim her iki fotoğrafta da. Tek düşündüğüm James'in nasıl hissettiyiydi. Dün sohbetten dolayı bu konuyu sormayı unutmuştum. James'in üzülmesine dayanamıyordum. O benim kardeşim gibiydi.
James'lere gitmek için üstümü giyindim. Saate baktığımda zaten buluşma saatine yarım saat falan kalmıştı. Saçlarımı düzeltirken telefonum çalınca açtım.
"Efendim Pete."
"Kanka James'i aradım bir şey lazım mı diye ama sesi biraz tuhaftı. Ağlıyor gibiydi."
Derin bir nefes aldıktan sonra "Tamam sen git hemen geliyorum ben de."
Telefonu kapatıp dışarı çıktım. Sanırım biraz sinirliydim. Bunu benimle aynı zamanda karşı evden çıkan ve telefona bakıp sırıtan Remus'u görünce anlamıştım. Kendimi tutamayıp o arabasının yanına gitmeden önce onun yanına gittim. Beni görünce sırıtmayı kesip telefonunu kapatıp cebine koydu. O konuşmadan önce ben konuştum.