Bölüm 2

291 27 0
                                    


"Hadi ama Sirius fazla abartıyorsun. Remus gayet iyi biriydi."

Ben, Regulus, James ve Peter bir kafede oturmuş benim Remus hakkında söylenmemi dinliyorlardı. Regulus ise onu savunuyordu. Remus ile benim aram ne kadar kötüyse Regulus ile arası o kadar iyiydi. 

"Senin için öyle olabilir ama benim için değil. Ahhh şimdi annem yüzünden okulda o ezikle uğraşmak zorunda kalıcam."

"Abartma Sirius."

"Zaten hep drama kraliçesi benim."deyip dertli dertli çikolatalı sütümü içtim. Pazarımızı değerlendirmek için basket oynamıştık. Ne kadar şaşırtıcı değil mi?  Konuyu değiştiren Peter oldu.

"Eee sizin Lily ile ne oldu?"

"Bu sene kesin benim eminim. Farklı bakıyor."

"Başkası yüzünden olmasında."

Biraz daha sohbet ettikten sonra James hepimizi tek tek evine bıraktı. Son sınıftık yani ehliyet yaşımıza gelmiştik ki benim de ehliyetim vardı ama araba kullanırken -ki bu çok da uzun bir süre değildi- yaptığım birkaç -birçok- kaza sonucunda ailem tarafından ceza almıştım. Yani ne arabam vardı ne de motorum. Bu durum üniversiteye kadar böyleydi. Bisiklet falan da bana ters olduğu için okula gitmek için erken çıkıp yürüyorum. Aslında Regulus gibi şoför ile gidip gelebilirim ama yürümeyi tercih ediyorum. Ara da sıra da James gelip alıyordu. Peter ise tam ortakçı olduğu için gerek duymuyor.

&&&&&&

Sessiz geçen akşam yemeğinden sonra  odama çıkmıştım. Üstümü değiştirirken gözüm karşı da ki balkona çarptı. Perdeler tarafından kapatılmıştı ama ışıkların açık olduğu belliydi. 

"Gelmiş."diye kendi kendime mırıldandıktan sonra perdeyi çekip üstümü değiştirdim. Ve yarının nasıl olacağını düşünmemeye çalışarak yattım.



Dusk Till Dawn||WolfstarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin