#7 Tryb gry włączony | gra kanon & AU | lista prac przyjętych

511 37 32
                                    


Niewiele jest bardziej absorbujących rozrywek niż kilkugodzinne pokonywanie map, podróżowanie między cyfrowymi planetami i wchodzenie w rolę bohatera, który co krok natyka się na wrogów

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Niewiele jest bardziej absorbujących rozrywek niż kilkugodzinne pokonywanie map, podróżowanie między cyfrowymi planetami i wchodzenie w rolę bohatera, który co krok natyka się na wrogów. W przypadku gier fabularnych jeszcze trudniej oderwać się od klawiatury, bo oprócz budzącej podziw grafiki i efektownych bitew niosą też całkiem interesujące opowieści. Niektóre są na tyle rozbudowane, że stwarzają szerokie możliwości adaptacji. Nieważne, czy będzie to szczegółowa relacja z walki z najpotężniejszym bossem, czy rozwinięcie historii członka drużyny — każda próba nawiązania do kanonu we własnym opowiadaniu to znakomite pisarskie ćwiczenie. To właśnie dla takich prac powstała ta kategoria, więc jeśli czujesz, że Twoje spojrzenie na "Assassin's Creed" jest warte uwagi — zgłoś się!



1. Bioterrorystka ~ Leon S. Kennedy x OC, @-MaskedLady-

2. When Fire meet Gasoline, IrisHawke

3. League of Legends Serce Złodzieja, SaramedaHakte

4. Cullen&Dahl, Stagerlee

5. Wampir: Maskarada. Gra szaleńców, Zoyene

6. FNAF: Formy Życia, CynicznaCecylia

7. Nothing is True, Everything is Permitted, WilczycaLupus

8. Falon, Impertynentka

9. Zgubna Droga, Cirilla_Z_Rivii


Ze względu na niewystarczającą ilość zgłoszeń w kategorii "Gra (nie)skończona", postanowiliśmy połączyć kategorie kanon&AU, aby dać szansę wszystkim uczestnikom. Przy czym chcemy podkreślić, że prace nie będą z tego powodu oceniane jednakowo — kanon rządzi się swoimi prawami, a AU swoimi; podczas oceny będziemy posługiwali się zupełnie innymi formularzami. Dopiero przy wyłanianiu podium i wyróżnień weźmiemy pod uwagę kanon&AU całościowo.

Tylko nie Fanfiction! | Konkurs literacki 2020/2021Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz