Współpraca #1 - Co autor miał na myśli?

959 54 0
                                    


Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Jeśli współpracować, to tylko z najlepszymi, dlatego niezmiernie miło nam poinformować, że do jurorskiego składu „Tylko nie FanFiction!" dołączyła recenzencka ekipa z CAMNM, czyli Ciaglemyslimynadtym!

Pod szyldem „Co autor miał na myśli, ale nie napisał?" Edi, Di i Szpilka działają od grudnia zeszłego roku. Właśnie domykają rekrutację, co oznacza, że ich pracownia niebawem się powiększy, a Wattpad — w dobie sukcesywnie wymierających recenzowani — zyska świeży dopływ ludzi gotowych na dekonstrukcje prac użytkowników chcących pracować nad swoim warsztatem.

Nawet jeśli widniejące na profilu nick i znak zapytania wskazują na pewne wahania ontologiczno-nazewnicze, zapewniamy, że załoga CAMNM doskonale wie, co robi, ładując w organizację i pisanie niemal całą swoją witalność, co sprawia, że w biurokracji panuje sterylny porządek, a czytanie recenzji dziewczyn to czysta przyjemność.

Edi, Di i Szpilka oferują nie tylko rozbiór opowiadania na czynniki pierwsze, poglądową betę pracy, garść merytorycznych uwag i kubeł zimnej wody na głowę. Do autorskiej świadomości potrafią wkraść się w zasadzie każdym kanałem — nawet memowym, co niejednokrotnie unaocznia błąd znacznie lepiej, niż protekcjonalne stanie z batem. Nie znajdziecie tam ani nudy, ani wyniosłej hermetyczności krytyka, bo CAMNM to idealna polaryzacja luzu i powagi, za którymi podąża niezwykle wyczulona literacka intuicja.

Wszystko to sprawiło, że wielu użytkowników uważa tę recenzownię za najlepszą spośród aktualnie działających na Wattpadzie, a to, iż dziewczyny użyczyły nam swej jurorskiej siły, jest dla nas szczególnie mobilizujące.

Pamiętajcie, by koniecznie zaobserwować profil, jeśli chcecie załapać się na czynną kolejkę, bo są to drzwi które — przy dużym ruchu i obłożeniu — bardzo szybko się zamykają!

Tylko nie Fanfiction! | Konkurs literacki 2020/2021Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz