•We are the reckless we are the wild youth•

2.1K 130 35
                                    

•Hoofdstuk 17•
Sirius POV

De volgende dag besluiten we wat Marauder pranks uit te voeren.
Als je ongeveer 1 kilometer loopt vanaf James' huis, kom je vanzelf in een dreuzel dorp terecht.
Peter bedacht dat Jane alle sneeuw in het dorp kon laten smelten, maar Jane kan alleen dingen laten smelten die ze zelf bevroren heeft.
Dus Jane bevriest wat deuren, ik verwissel wat dreuzel snoepjes met lolly's waar je van moet kotsen in de plaatselijke snoepwinkel en dat soort shit.

Daarna lopen we naar het bevroren meer naast James' huis en James haalt 5 paar schaatsen uit zijn geheime rommel prut kelder en geeft legt ze voor ons op de grond.

Jane POV
"Errm, wat zijn dat?" vraag ik, Sirius schijnt dezelfde vraag te hebben. "Dat zijn schaatsen..." Zegt Remus. "Hebben jullie nog nooit geschaatst?!?" Zegt James verontwaardigd.

"Je vergeet dat ik ben opgegroeit op een magische kotsschool in Florida..." Zeg ik. "Ja..." begint Sirius. "Je vergeet dat ik ben opgegroeit in een gekkenhuis met dreuzelhatende psygopatische ouders..."

Remus pakt een paar schoenen met het ijzer er onder aan vast van de stapel en begint ze aan te trekken. James volgt zijn voorbeeld en Peter doet ze ook aan. Ik en Sirius staan naast elkaar een beetje niks te doen en een beetje dromerig naar het ijs te kijken... "Doe je schaatsen dan aan jullie morons!" Roept Remus al vanaf het ijs, en ik pak uiteindelijk ook een paar schoenen met zo'n ijzer eraan net zoals Sirius.

Als ik ze aan heb ga ik een beetje wiebelig op het ijs staan, probeer ik vooruit te komen om uiteindelijk weer te vallen...

Na een paar minuten onsuccesvol schaasen,of hoe het ook heet, begint Sirius opeens onwijs goed vooruit te komen en te schaapsen ofzo en allemaal geschifte kunstjes te doen... Niemand in het hele heelal had dat verwacht van SIRIUS FREAKIN' BLACK FOR GODS SAKE. HIJ ZEI DAT HIJ FREAKIN' NIET KON SCHAAFSEN DIE FREAKIN MORON SIRIUS ORION BLACK FOR GODS SAKE MY GOD CHRIST WHAT THE ACTUAL FrEAkiN' HELL?!?!

Inmiddels heeft hij zijn zwarte winterjas al uitgedaan en schakst hij nu in een rood/zwart geblokt houthakkers blouseje en het is ongelovelijk raar om Sirius Black mee te zien doen aan een lichamelijke activiteit wat niet zwerkbal of zoenen is.

Hij schatst in mijn richting en ik verwacht al wat er gaat komen... Hij trekt me mee aan mijn handen en ik val bijna weer voorover. Maar zijn sterke armen vangen me op en terwijl hij achteruit saatst houd hij me half overeind en trekt me een soort van mee.

Na een tijdje met Sirius schaaksen kan ik al behoorlijk vooruit komen maar ben ik ook best wel moe.
Dan horen we een hoge stem aan de rand van het ijs. "Hey jongens! Zou ik met jullie mee mogen schaatsen?"
"Een dreuzel." mompelt Remus.
Het meisje komt dichterbij, ze heeft pornoblonde lange haren, doffe groene ogen en te veel make-up op.
"Ja" zegt Sirius. "Waarom niet?" Ik knik langzaam.
Sirius en Peter gaan weer met het meisje op het ijs maar James en ik blijven nog aan de kant zitten.
"Hoe is het met Lilykins?" Vraag ik aan James. "Erm... Ja, die date heeft me heel goed geholpen..." "Wacht even, WAT?" "Ja, ze kuste me op m'n wang." "Oh wat gewel-" ik heb opeens een heel raar gevoel... Ik kijk naar het ijs, er is niks aan de hand.
Ik wil weer verder gaan met met James praten maar ik hoor het ijs langzaam doormidden breken.
Een te precieze lijn vanaf het bankje waar wij zitten tot precies de overkant.
James roept naar Peter Sirius en het meisje dat ze van het ijs af moeten gaan, maar het is te laat.
Het ijs breekt door midden. Ik probeer het weer te bevriezen maar het werkt niet.
Dan vliegt het meisje opeens omhoog en Sirius en Peter blijven hangen op een paar centimeter boven het ijskoude water.
Het meisje keert zich naar James en ik.
"Ah Jane, wat ben je groot geworden." zegt ze met een stem die totaal niet bij haar past, een mannen stem, kil en hoog.
"Wordt een dooddoener, dat is de enige plaats waar je tussen gelijkwaardige tovenaars en heksen kunt zitten." "NOOIT VAN M'N FUCKING LEVEN."
Het meisje haalt haar schouders op, wat er vreselijk raar uitziet. Alsof ze een marionet is.
Ze laat Peter en Sirius in het water vallen, en valt zelf ook in het water.
Het ijs bevriest weer.

Heeilo fellow wattpadders,
Eigenlijk heb ik niet zo veel te zeggen behalve dat het me spijt dat het zo lang duurde.
Doei

Gemageia [Sirius Black - The Marauders - HP]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu