- Luką kelkis!!
Atsikeliu dėl kažkieno šaukimo iš apačios. Pažiūrų į laikrodį dar tik 6:40
Kokio velnio mane kelią tokiu laiku.
Vistiek atsikeliu pasiražau ir pasižiūriu į save veidrodį mano plaukai surišti į netvarkinga rudos spalvos kuodą aš apsivilkusi išbliškuses nuo plovimo rožinės spalvos kelnės su kačiukais ir pilka maike su kažkokiu logotipu. Reikia nusiprausti ir persivilkti prieš nulipant nes jei tai padarysiu taip atrodanti man brolis primins tai visą mėnesį. Greitai palindau po dušu, išėjus iš jo pasiėmiau treninginęs kelnęs ir megztinį. Apsivilkusi ir dar šlapeis plaukais nusprendžiau jau eiti žemin kadangi jau buvo 7. Nulipus prie virtuvės stalo sėdėjo jau visa šeima. Keista nes mano brolis mėgėjas pamiegoti. Vos mane pamačius mama prabilo- Labas rytas brangioji
- Labas rytas kodėl visi tokie ankstyvi?
- Na dėl kelių priežasčių bet vieną iš esminių yra vilkų žaidinės šįryt gavom žinia kad jos vis dėl to viks šiemet tad šendiena pradėsime treniruotes.
Ji atrodo tokia susijaudinusi lig tai būtų geriausia žinia pasaulį nors mano nuomone tai yra pati pati blogaiuse žinia koke tik galėjau sužinot šįryt. Tiesiog tos žaidinės garantuoja merginoms sąjungos ritualą kadangi gaujuose vyrų yra daug daugiau nei merginų. Ir tai siaubinga nes man tik prieš 2 mėnesius suėjo 18 ir aš tikrai nespėjau pasidžiaugti tą laive kure gavau aš dar noriu tos laisvės kai galiu būt kur ir kada noriu niekam neįdomu ir nieks man neisakineja. Bet jei dalivausiu žaidinėse tai tikrai mano laivė vėl bus atimta iš manęs.
- O galiu tiesiog juose nedalivauti, aš dar nepasiruošusi turėti šeimyninį gyvenima.
- Brangute gal tu nesupranti kaip tos žaidinės yra gerai jei tu gerai ten pasirodysi galbūt tau pasiseks ir į tave pažiures koks Alfos sūnus.
- Bet mama man nerūpi kokio statuso yra kitas vilkolakis aš nesiruošiu dabar su kažkuo gyventi jis Alfos ar Omegos statuso.
- Luka tu tikria nesupranti jei tu susidesi su kokiu nors omega tu atneši nepagarba visai mūsų šeimai tada visi šnekes kaip mūsų alfu dukra susidėjo su omega mes negalim tau to leisti tai man neįdomu tu eisi į tas žaidines nori to ar nenori.
Aš norėjau su ja dar ginčitis ir ginčitis bet jos akys jau pradėjo spindėti o tai reiškia kad jos vilkas kila į paviršių o paskutinį kartą kai taip buvo mes su mama abi pasivertėme viduje ir vos nesugriovėme pusę namo. Mano tėtis tik pažiūrėjo į mane ir dėkodamas palinksejo. Ore tvyrojo nejauki įtampa kol pavalgeme.
- Gerai žinokite kad čia jūsų paskutinei tokie pusričiai nes nuo šiol turesite viską patys sumedžioti ir kekviena rytą pradėsime nuo bėgimo.
Šitas mamos pareiškimas reiškė kad šitas mėnuo mums su broliu bus ypač sunkus kaip tada kai mūsų gauje buvo ant karo ribos su kita kaiminine gauje. Pas mus daug tokių atvejų nebūna nes mes maža gauja retai kam užkliūnam .
Tėtis pradėjo eiti link išėjimo po to mama brolis ir galaiusei aš Taip gaujoje veike herarchija tėtis alfa jis pirmas po to jo patelė tai mama ir tada eina mano brolis nes jis paveldės gauje po tėčio, ir galiausiai aš nes aš turiu alfos kraujo bet aš vistiek išeisiu su kitu gyvent ir nuo jo statuso priklausis koks bus mano statusas.
Išėję iš namo pasukome į kairę link miško, aišku pirma reikėjo praeitį keletą namu nes gaujoje mes gyvename kai mažame miestelija tik skirtumas tas nuo žmonių kad pas mus daug daugiau problemų ir mes daug artimesni vienas su kitais. Kol einame daug mano amžiaus ar jaunesnių merginų žiūri ir mojuoja per langą mano broliui Gyčui nes mūsų gaujoje jis norimiauses patinas turbūt dėl to jis ir vaidyna tokių pasikelusiu.
Galiausiai išeiname iš kaimelio, kai jau visi stovime pamiškėje tėtis su mama apsisuka ir tėtis duoda ženklą kad jau laikas persivesti abu su broliu einame į skirtingas puses nes nei vienas nenorime matiti vienas kito nuogo. Išeinu už storo medžio ir pradedu nusirenkti. Padėkoju sau kad nusprendžiau apsivilkti treninginius drabužius nes iš jų lengva išlįsti. Vos nusivilkus klumpu ant keturių ir pradedu virsmą, jis vis dar skausmingas bet nebe toks kaip pirmą kartą kai prasikankinau pusę nakties dabar tai trunka tik 5 kartais 10 minučių.Pasivertus pasaulis aplink pasikeičia atsiranda daug daugiau kvapų ir garsų viskas atrodo taip ryškų. Aš nusipurtau ir pradedu risnoti link tėvų jie jau lauke manes o brolio dar nematyti. Taip prasedime kelias minutes kol išgirstu kaip sutraška šakelė už manęs, kai bandau apsisukti pajaučiu didžiulį svorį sau ant nugaros. Tai mano brolis rudas didelis vilkas. Po to kai pasivertė jis pasidarė gal 2 kartus didesnis už mane o tai reiškė kad turi pranašumą grumtynėse bet aš niekada nepasiduodu.
Jis galvojo kad jau mane prispaudė ir viskas bet aš staigei islindau iš po jo ir jam nespėjus sureguot užšokau ant jo, aš savo dantis laikiau jam virš gerklės lig perspėjimą jei pajudėsi tu lavonas. Tėtis suurzgė parodidamas savo nepasitenkinimą. Aš paleidau Gytį ir mes abu tvarkingai sustojome. Mama pažvelgė į mus abu su žvilksniu pilnu susierzinimo bet tada tėtis pradėjo judėti ir mes visi jį sėkmė.Nuo pradžių jis bėgo lėtai ir visa tai atrodė kaip vaikų žaidimas tai mes su broliu bėgdami dar ir žaidėme kadžiojome vienas kitam ausis ir šonus. Po kiek laiko greitis padidėjo ir mes surimtejome nes žaisti buvo per daug sunku kai begome tokiu greičiu ypač kai jau pradėjau jausti nuovargį . Aš gera bėgikė bet ne ištvermei o greičui na o su ištverme kita šneka. Po kiek laiko tėtis dar pagreitino ir brolis pradėjo atsilikti o aš jau begau iškišusi liežuvį. Kai jauti didelį nuovargį vilko formoje dažnai kontrole perima vilkas tai man ir nutiko, kol visi bego paskui mano vilkė išgirdo tekanti vandenį ir pasileido ton pusėn. Ji nekreipė dėmesio į kure pusę nubėga kiti jį tik turėjo vienintelį tikslą atsigerti dabar. Eidama link upelio ji pradėjo risnoti nes niekas jos nevertė bėgti neužilgo prieš akis atsirado visai ne maža upė. Ji nusileido upės šlaitų ir apsidairė aplink viskas atrodė ramų tik tada ji palenkė galva atsigerti. Kol ji lake iš kitos pusės upės pasigirdo urzgimas bet jis atrodė kitoks nei jos tėvų ar brolio jis buvo daug gilesnis ir su daugiau autoriteto. Pakėlus galvą prieš save kitoje upės pusėje pamačiau didžiulį juoda vilką aš jau galvojau mano brolis didelis bet čia kitas lygis. Jis buvo milžiniška mano vilkė nebijojo o aš panikavau tiesiog galvojau kad šendiena mirsiu.
Tas vilkas vienu šuolių peršoko per upę ir pradėjo po truputį artintis aš nežinojau ką darit tai viską sprendė vilkė. Ji nepaleido jo iš akių ir jie palaikė akių kontaktą. Jis pradėjo vėl urgzti bet ši kart mano vilkė atsakė tuo pačiu. Apsukęs kelius ratus jis šoko link musu ir spėjus sureguoti mes pasitraukem ir jis nusileido ant žemės mes pasinaudojom ta proga ir šokom jam ant nugaros jis pradėjo judėti ir mes nuslidom vėl likom akis į akį. Jis vėl mus puolė bet ši kart pataikė ir perbloškė ant nugaros dabar tikrai nebėra kur dėtis nes jis mus prispaudė savo svoriu ir urzgė mum į snuki. Kur atsirado problema kad mano vilke nenorėjo nusileisti o aš per panika negaliu atgauti kontrolės. Jis pradėjo artėti mums prie kaklo lig grasindamas bet mano vilkė vistiek nepasidavė kol jo dantis jau lietė mano kaklą ir tada jis tiesiog paleido mane. Aš to nesupratau aš tikrai maniau kad šendiena mirsiu bet jis mane paleido ir dabar tiesiog stovėjo ir žiūrėjo į mane. Galėdama truputį atsikvėpti užuodžiau jo kvapą ir supratau kad jis ir alfa ir tada mane perpile dar viena panikos banga. Aš nežinojau nei iš kur jis nei kodėl jis čia o jei aš sukelsiu dar viena karą, atgavus kontrolę aš pradėjau panikuoti dėl to vaikčioti ratais ir tada vėl prisiminiau kad jis čia ir vėl sustingau. Jis mane stebėjo ir nieko nedarė praėjus kelioms minutėms jis vėl pradėjo eit artin aš iš baimės sustingau.
Prisiartines jis mane pauoste taip kaip mano tevai prieš pirmą kart paleidžiant viena į mišką taip kad galėtų atsekti.
Man tai nepatiko ir aš suurzgiau ir tada jis tiesiog apsisuko ir vėl peršoko per upę po kelių minučių jo jau nesimatė.
YOU ARE READING
laisvės troškimas
WerewolfLuką visą savo gyvenimą troško būti laisva ir nepriklausoma bet vos jei sueina 18 jos tėvai pareiškia kad ji turės dalivauti vilkų žaidynėse o per jas ji susiras antrą savo pusę ir vėl taps priklausomą. Bet ar tai bus jos likimas turėsite sužinoti p...