פרק 7
מאיה
בוקר טוב! אתמול היה נפלא, נופר לא השתכרה ואנחנו נהנו היטב בלי אלכוהול.
זה היה הבוקר הראשון של השנה האחרונה שלי, לא האמנתי, זו באמת הייתה השנה האחרונה שלי.
התרגשתי וקיוותי שהיום הראשון ילך היטב בלי שום בעיות כלשהם.
"בוקר טוב!" פתחתי את הדלת של החדר של אופיר וקראתי בקול.
"מאיה!" הוא קרא בחזרה "את לא נורמאלית!"
"אני יודעת! יאללה קום." צחקתי ויצאתי מהחדר שלו לחדר של נופר עשיתי לה אותו הדבר אבל היא זרקה עליי כרית ולבסוף יצאתי.
חזרתי לחדר שלי ולבשתי טוניקה חמודה וגינ'ס יפה.
ירדתי למטה הכנתי לכולנו אוכל, הורים שלי יצאו לפנינו, הם הודו לי בחום על כך שהכנתי אוכל והם עזבו את הבית.
חצי שעה לאחר מכן, גם נופר, אופיר ואני עזבנו את הבית לבית הספר, היום היה היום הראשון בשנה החדשה שלי, זה היה נהדר.
פגשתי את כולם בבוקר ואחרי שהשווינו בין הכיתות, הבנתי לצערי הרב שחוץ מאשר אלון אף אחד לא לומד איתי, זה היה די מבא, אבל לא היה משהו שיכולתי לעשות.
לאחר מספר דקות הצלצול נשמע ברחבי בית הספר.
נכנסתי לכיתה לא הכרתי אף אחד, ולכן התיישבתי לבדי בסוף הכיתה.
אך לצערי, אלון נכנס אחרי והתיישב לידי.
"אין לך מקום אחר לשבת ?" שאלתי אותו באנחה וסקרתי את הכיתה.
"לא" הוא אמר, לא השבתי לו, באמת לא היה מקום אחר בכיתה.
הסתכלתי על המורה, העמדתי פנים שהקשבתי או באמת בהקשבתי, מי יודע?
לא רציתי לדבר עם אף אחד אך השקט שלי לא נמשך זמן רב, אלון שלך לי פתק.
"מה קורה?" היה כתוב בו.
"מה אתה רוצה?" שלחתי לו בחזרה.
"מה יש לך?" הוא שלח, רציני? נאנחתי, הוא כזה מטומטם ואין לי רצון אפילו לדבר איתו.
"אתה לא זוכר שלפני שבוע אמרת לי שאני חברה שלך?" השבתי לו "או שהייתי שיכור מדי?"
"בסדר, בסדר הבנתי, לא כתוב לך יותר!" הוא השיב
גלגלתי את עיניי, אך המורה תפסה את העברת הפתקים שלנו, החליטה שזה לא ראוי ולא מכבד והשאירה אותנו מחוץ לכיתה בהמשך השיעור.
הוא זה שהתחיל וגם הייתי אמורה להיענש בגללו, פשוט מדהים!
אלון
רציתי לדבר אם מאיה וניסיתי לכתוב לה אבל היא אפילו לא התייחסה ושכן היא רק גרמה לי להפסיק.
"אז," רציתי להגיד משהו אך מאיה קטעה אותי "שלא תעז להגיד משהו, כי אני מבטיחה לך שהלך עלייך!"
חייכתי ושתקתי, כן, לא רציתי להתעסק איתה שוב.
המורה יצאה והחליטה להעניש את שנינו, העונש הוא להגיע בעוד יומיים בשעה 6:30 בבוקר
"אני שונאת אותך!" היא אמרה הכעס נשקף בעיניה והיא עזבה.
❃❃❃
לכל אלו שמתחילים ללמוד היום, בהצלחה!
לכל אלו שנשארים בבית, טוב, נקווה שתהיה לכם אחלה שנה.
באהבה,
וויט א'נגל
YOU ARE READING
complcated
Romance✯הסתיים✯ M×W מאיה היא הילדה החדשה שמגיעה לבית הספר לשנה האחרונה, נרגשת היא מקווה למצוא חברים חדשים, להוציא ציוניים טובים ולהנות מחייה, כמו כל נערה בגילה, היא חולמת על להגיע לקולג' טוב. אלון הילד הבעיתי, המקור לצרות, וקלאסי של ילד רע. שניהם רחוקים זה...