פרק 8
מאיה
אחרי בית הספר והלכנו אופיר ואני להתנדב בבית יתומים כמו שאמרנו, בדרך עצרנו בחנות וקנינו מלא חטיפים, סוכריות ועוד דברים כאלה.
המנהל היה זה שקיבל את פנינו, הוא נראה נרגש שהגענו, זה היה עצוב לדעת שהם לא מקבלים כל כך הרבה מבקרים.
המקום היה כמו סוג של ווילה, שמחתי שבמקום היה נקי עם ריח רענן ועשרים וחמישה ילדים ששיחקו מסביב.
זה היה כמו סלון גדול וחצר שחלק ששיחקו בחוץ וחלק בפנים, חלק צפו בטלוויזיה, וחלק היו רכונים על דפי נייר עמוסי קשקשים.
הודתי למנהל והתחלתי לחלק את המתנות והחטיפים שהבאנו, תוך דקות אחדות כל אחד מהילדים עמד בקרבתנו, מבקש את החלק שלו.
חוץ מילד אחד שנראה כבן שש או שבע שנראה מפוחד מכדי לגשת, השארתי לאופיר את השאר, ולקחתי איתי כמה חטיפים ומתנות החלטתי לנסות את מזלי.
הוא ישב בפינה נסתרת, מתחת לארון ונראה שלהושיט יד אליו לא היה רעיון טוב, הוא רעד מרוב פחד.
התיישבתי על הרצפה וחיבקתי את ברכיי והתחלתי לדבר, בין לבין הנחתי קרוב אליו חטיפים, הוא העביר את מבטו הלוך ושוב אך לא התקרב.
שהוא ראה שלא עשיתי דבר כדי לקחת ממנו בחזרה את מה שהנחתי בקרבתו, הא הושיט יד מהירה וחטף את מה שהשארתי לו, חייכתי לעצמי בשקט והמשכתי לדבר אליו, הוא לא ענה אבל ידעתי שהוא הקשיב וזה חימם מעט את ליבי.
לא ידעתי מדוע הוא היה מרוחק כל כך, אבל קיוותה שלפחות היום הבאתי לו משהו משמח.
*
לאחר מספר שעות חזרנו הביתה.
אופיר "זה היה מדהים, אנחנו צריכים לבוא שוב בהמשך השבוע."
אני "כן, בוא נחזור שוב, מה עם מחר?"
"אני לא יודע, אני אבדוק אם יש לי שיעורים נוספים." אופיר השיב.
נופר הכינה אוכל והתיישבנו לאכול רק שלושתנו, היא באמת השקיעה והאוכל שלה יצא מעולה.
היה צלצול בדלת.
אופיר שסיים לפני אמר "אני אבדוק."
אופיר פתח וסיימתי את הארוחה שלה ופינתי את הכילים למטבח.
אופיר קרא "מאיה זה בשבילך."
הנחתי את הכילים, והלכתי לדלת, ולא אחר מאשר אלון עמד בכניסה לביתי, בהיתי בו כמה שיניות ולאחר מכן שאלתי "מה אתה עושה פה?"
"המורה אמרה שיש עבודה לעשות ואנחנו צריכים לעשות אותה ביחד." הוא השיב
גלגלתי את עיניי והשבתי בלגלוג "בטח" לא היה סיכוי שאאמין לו.
סגרתי את הדלת בפניו ופניתי בחזרה למטבח.
אופיר צעד אחרי ושאל "מה קרה?"
משכתי בכתפיי והנדתי בראשי "שום דבר חשוב."
❃❃❃
תהנו!
שיהיה לכם שבוע מוצלח!
נתראה בפרק הבא.
באהבה,
וויט א'נגל.
YOU ARE READING
complcated
Romantik✯הסתיים✯ M×W מאיה היא הילדה החדשה שמגיעה לבית הספר לשנה האחרונה, נרגשת היא מקווה למצוא חברים חדשים, להוציא ציוניים טובים ולהנות מחייה, כמו כל נערה בגילה, היא חולמת על להגיע לקולג' טוב. אלון הילד הבעיתי, המקור לצרות, וקלאסי של ילד רע. שניהם רחוקים זה...