פרק 2
מאיה
יצאנו בחוץ, החלטנו קודם כל להסתובב באזור, המזג האוויר היה טוב, רוב האזור היה שקט, ולא היה משהו מיוחד שמשך את תשומת הלב שלנו, המשכנו ללכת, שילבתי את ידי בזו של אחותה, ודיברנו זו עם זו, הסתקרנו לדעת ולהכיר אנשים חדשים. זה היה עצוב לעזוב את כל מה שהכרנו, אך היה לנו זו את זו.
לאחר שהמשכנו ללכת, ראינו שיש בהמשך פארק שכונתי, הפארק נראה מקסים, והיו בו אנשים שונים, הילדים שיחקו וקפצו מסביב והורים שלהם ישבו במרחק מסיום, משגיחים ומדברים בניהם.
לאחר שטיילנו מסביב, ראינו ספסל ריק והחלטנו לשבת עליו.
לידנו ישבנו שתי בנות, שהעיפו בנו מבטים זהירים.
"היי," החלטתי לפנות אליהם "אנחנו חדשות כאן."
הן הביטו בנו בחיוך "נחמד להכיר אתכן," אחת מהן אמרה והמשיכה "אני לין וזו עדי ואנחנו גרות בשכונה הזו, מתי עברתן לכאן?"
חייכתי בחזרה "אני מאיה וזו אחותי נופר, ועברנו היום."
עדי הושיטה את ידה לעברנו ולחצנו את ידה. "אתן ממש חשדות כאן, רצות להסתובב קצת ונראה לכן את האזור?" היא שאלה.
הנהנתי בחיוך "אנחנו נשמח."
לין קמה ומשכה את עדי אחריה "קדימה, בוא נלך, למה אנחנו מחכות?"
נופר הביטה בי בחיוך קטן, ידעתי היטב על מה היא חשבה, הבנות האלו היו מלאות מרץ, זה יהיה מהנה להסתובב איתם.
"אתם הולכות ללמוד בבית ספר האזורי כאן?" עדי שאלה.
הנדתי את ראשי.
"מעולה, נלמד יחד." היא הכריזה בשמחה.
"זה יהיה נחמד." אמרתי לעברה בחיוך.
לאחר שהמשכנו להסתובב והן הראו לנו את החניות בהמשך הדרך והמשכנו ללכת עוד, קבוצה גדולה של נערים התקרבו אלינו, עדי ולין הלכו לעברן גם.
בחנתי בזהירות את הנערים, אך הם נראו ששמחו לראות את הבנות שאיתנו, הנחתי שאלו הם חברים שלהם.
הם חיבקו אלו את אלו ולאחר מכן פנו להביט בנו בשאלה.
עדי הייתה זו שהציגה אותנו תכירו את מאיה ונופר הם חדשות בעיר."
ולאחר מכן היא הציגה לנו את הקבוצה הגדולה שעמדה מולנו "אלו הם אלון, גיא, ליאור, עומרי, רון, שירן, נועה, לי, אנה."
שירן שאלה אותנו "עברתם לגור כאן בסביבה?"
נופר זו שענתה "כן, אנחנו גרות כאן בהמשך."
נועה חייכה ואמרה "מעולה, זה אומר שתוכלו להצטרף למסיבה שאני מארגנת מחר?"
נופר הביטה בי והתשובה שלנו הייתה ברורה וענינו לעברה בחיוב "כן, ברור."
"מעולה, אתן יכולות לכתוב את המספר פלאפון שלי?"
הוצאתי את הנייד שלי והושטתי לה, היא הקלידה והחזירה לי "שלחי לי הודעה, אני אשלח לך את הכתובת."
אלון
ליאור הביט בהרמת גבה והנגע בי "היי, אלון, אתה מתכוון להישאר פה?"
התנערתי מהמחשבות שלי "בטח." השבתי, ראיתי שרק אני ליאור, עומרי, רון נשארנו.
"היי, אלון," גיא הלך לצידי ושם את ידו על כתפי.
הרמתי לעברו גבה "כן?"
"אתה זוכר שדיברנו על זה שאתה יכול להשיג כל בחורה שתרצה?" הוא שאל, החיוך על פניו לא מצא חן בעיניי.
"כן?" אמרתי בחשדנות.
הכרתי את החבר שלי, הוא אהב לעשות דברים שגרמו לי לצאת מדעתי, או להפר את כל התדמית שבניתי לעצמי.
לא שנאתי אותו עדיין, אבל כל פעם הוא התקרב יותר להיות במשבצת הזו.
"תשיג את מאיה, הבחורה החדשה שהכרנו."
כמובן שהוא לא היה צריך לפרט הכרנו רק מאיה אחת וזה היה היום, אך כמובן שהוא היה צריך לפרט זאת בפניי.
"לעזאזל גיא, אתה רציני?" עצרתי והבטתי בו בהרמת גבה.
"כן, אמרת כל אחת, לא?" הוא חייך
"זה מטרה קלה בשבילי, אתה יודע." שילבתי את ידי.
"אני בטוח." היה לעד קל בקולו והוא קרץ לעברי והתרחק.
YOU ARE READING
complcated
Romansa✯הסתיים✯ M×W מאיה היא הילדה החדשה שמגיעה לבית הספר לשנה האחרונה, נרגשת היא מקווה למצוא חברים חדשים, להוציא ציוניים טובים ולהנות מחייה, כמו כל נערה בגילה, היא חולמת על להגיע לקולג' טוב. אלון הילד הבעיתי, המקור לצרות, וקלאסי של ילד רע. שניהם רחוקים זה...