פרק 16 ואחרון

129 2 0
                                    

פרק 16

אלון

לא התכוונתי לוותר, לא משנה מה יקרה.

הלכתי לדירה של מאיה, הייתי אמור לתת לה את הזמן לחשוב, אבל רציתי לדבר איתה רציתי להסביר לה, רציתי שהיא תבין.

היא פתחה לי את הדלת והביטה בי מופתעת "מה אתה עושה כאן?" היא שאלה.

הריח שלה היה רענן, כמו שילוב של פרחים והשיער שלה היה רטוב, חייכתי "אני רוצה לדבר איתך."

היא הביטה בי "לא אמרת את מה שרצית, אמרתי שאני אחשוב על זה, ואני אחזיר לך תשובה."

הנהנתי "אבל אני רוצה שתביני."

"להבין מה?"

"אותי."

היא הביטה בי דקות ארוכות, לפני שהיא פתחה את הבית ואפשרה לי להיכנס פנימה.

היא התיישבה מולי ונראתה נסערת, אך בכל זאת שמרה על ארשת פנים קפואה "מה רצית לומר?"

"כשהתערבנו, חשבתי שזה יהיה נחמד, להכניס עניין לחיים שלנו, לא הכרתי אותך ולא ידעתי מי את. ולכן זה נראה קל."

היא שילבה את ידה "אתה פגעת בי."

אני "אני יודע, ואני מצטער באמת, לא הכרתי אותך ברגע שהכרתי אותך לא רציתי להמשיך יותר, רציתי להיות איתך בגלל מי שאת לא בגלל להתערבות."

היא נשמה עמוק ואמרה "אני לא יודעת אם אני יכולה לסלוח לך."

"מאיה, את באמת חשובה לי" התקרבתי עליה והנחתי את ידי על פניה "אני לא צוחק או מעמיד פנים, זו האמת."

נשמתי עמוק ולחשתי "מאיה, אני באמת אוהב אותך, ולא בגלל התערבות."

היא הסתכלה עליי בהלם "באמת?" הנהנתי.

שהתקרבתי לנשק אותה היא התרחקה והנידה בראשה "לא כל כך מהר."

"מה? את לא מסכימה לי לנשק אותך?" שאלתי.

גיחוך עלה על שפתיה "לא, עד שאני אחליט אחרת, לפחות סלחתי לך."

"בסדר, אבל זה לא אומר שאת לא יכולה לנשק אותי." השבתי.

"מתחכם, אהה?" היא גיחכה.

היא נישקה אותי.

complcatedWhere stories live. Discover now