Αρετή
Εεε Άι σιχτιρ με το ξυπνητήρι πρωί πρωί. Τι μέρα είναι; Α ναι, Παρασκευή. Ουφφ Ποιος πάει σχολείο τώρα; Βασικά όχι, δεν θα πάω. Θα πάρω "ρεπό" σήμερα. Βέβαια με το "ρεπό" που θα πάρω σήμερα θα πάρω και απουσίες επίσης αλλά άλλο αυτό. Δεν θα χαλάσει και ο κόσμος, σιγά, πολύ λίγες είναι οι απουσίες που έχω οπότε δεν αγχώνομαι.
Οι γονείς μου θα κάνουν υπερωρίες σήμερα επειδή χθες πήραν άδεια λόγω της γιαγιάς μου που την πήγαν στο νοσοκομείο γιατί της είχε πέσει η πίεση. Για μισό λεπτό... Της έπεσε η πίεση ή της είχε ανέβει; Δεν θυμάμαι.
Και από ότι μου είπε η μαμά είναι μια χαρά η γιαγιά μου δόξα το Θεό.Επίσης η μάνα μου μου είπε ότι θα γυρίσουν κατά τις 20:00 το βράδυ οπότε όλοι η μέρα είναι δική μου.
Θα στείλω και ένα μήνυμα στην Χριστίνα να μου πει τα μαθήματα και μετά όλα κομπλέ.
Παρεμπιπτόντως, ο Στέφανος γιατί δεν με έχει πάρει ακόμα τηλέφωνο;
Αλλά τι ρωτάω, αφού έχει την Μαριάννα τώρα να παίρνει τηλέφωνό. Μου αρέσει που έλεγε πως το έχει σαν παραδώσει να με παίρνει πρωί πρωί.Δεν ξέρω πάντως εγώ δεν συμφωνώ με αυτήν την σχέση Μαριάννα - Στέφανος. Όχι ότι με πειράζει ότι τα έχουν αλλά νομίζω πως ο Στέφανος θα πληγωθεί. Γιατί αυτήν δεν την έχω δει να συμπεριφέρεται στον Στέφανο σαν να είναι το αγόρι της, του συμπεριφέρεται λες και είναι κάποιος... Εμμ... Με πια λέξη θα μπορούσα να τον χαρακτηρίσω; Α! Σαν να είναι κάποιος γνωστός της.
Και πιστεύω πως κάνεις άλλος δεν εγκρίνει αυτήν την σχέση που ο Θεός να την κάνει.
Αλλά από την άλλη μέσα σε τόσο λίγες μέρες είναι εν μέρει λογικό να συμπεριφέρονται λίγο περίεργα. Είναι ακόμα στο αρχικό στάδιο δεν έχουν μάθει ακόμα τόσο καλά ο ένας τον άλλο και επίσης το πάνε σιγά σιγά. Τέλος πάντων, εγώ έχω τις αμφιβολίες μου πάντως.Ο Στέφανος είναι αλλιώς. Δεν είναι σαν τους άλλους που αλλάζουν τα κορίτσια σαν τα εσώρουχα τους. Ναι μεν κάνει χαζομάρες σαν τους φίλους του αλλά στο θέμα για τα κορίτσια είναι κύριος. Αλλιώς δεν θα ήταν καί κολλητός μου.
Ή μπορεί και να ήταν αλλά... Τέλος πάντων...Η ώρα είναι επτά και τέταρτο λογικά οι γονείς μου θα έχουν φύγει για την δουλειά μιας και έχουν υπερωρίες οπότε λέω να κατέβω κάτω. Ή μήπως να κάτσω λίγο ακόμα στα ζεστά σκεπάσματα; Ναι καλύτερα να κάτσω στα ζεστά σκεπάσματα.
Στέλνω μήνυμα στην Χριστίνα πως δεν θα έρθω σχολείο και πως άμα ρωτήσουν τίποτα οι Καθηγητές να τους πει ότι δεν έχει ιδέα για τον λόγο τον οποίο λείπω σήμερα.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ο κολλητός μου φίλος
Подростковая литератураΗ Αρετή και ο Στέφανος είναι φίλοι από μωρά εφόσον τα σπίτια τους είναι απέναντι το ένα από το άλλο και εφόσον οι οικογένειες τους είναι και αυτοί φίλοι μεταξύ τους. Οι γονείς τους θέλουν μια μέρα να τους παντρέψουν αλλά η Αρετή και ο Στέφανος έλεγα...