Κεφάλαιο 13ο

72 7 55
                                    

Στέφανος

<< Είμαι τυχερή που σε έχω στην ζωή μου. >> μου είπε και την έσφιξα περισσότερο στην αγκαλιά μου.

Και εγώ είμαι τυχερός που σε έχω στην ζωή μου.

<< Αλήθεια; >> ρώτησε συγκινημένη και με έσφιξε και αυτή στην αγκαλιά της. Για μια στιγμή κοκκάλοσα. Μάλλον το είπα δυνατά και όχι από μέσα μου.

<< Ναι! >> της λέω με σιγουριά και χαμογελάω. Νιώθω ότι και εκείνη χαμογελάει.

Όντως είμαι τυχερός που την έχω στην ζωή μου. Πολύ τυχερός. Χωρίς αυτήν, ποιος ξέρει τι θα γινόταν με εμένα. Ποιος ξέρει που θα εκμυστηρευομουν τα μυστικά και τα προβλήματα μου. Ποιος ξέρει ποιος θα με βοηθούσε με τα μαθήματα μερικές φορές.

Βέβαια έχω και τους φίλους μου που μπορώ να πω τα προβλήματα μου όμως η Αρετή ξέρει περισσότερα από αυτούς.

Η Αρετή, από μικρή, πάντα ήταν πιο μυαλομενη από εμένα. Γιατί από μικρά είμαστε μαζί και γι'αυτό έχουμε δεθεί τόσο πολύ. Δεν αντέχουμε μακριά ο ένας από τον άλλον. Και όταν είχαμε τσακωθεί, δύο - τρεις φορές, όταν ήμασταν μικρά, και λέγαμε ότι δεν θα ξανά κάνουμε παρέα, πάντα την άλλη μέρα ήμασταν πάλι μαζί.

Βέβαια η Αρετή έκανε το πρώτο βήμα γιατί εγώ είμαι ξεροκέφαλος. Αν η Αρετή ήταν σαν και μένα τότε μπορεί όντως να μην είχαμε ξανακάνει παρέα και πραγματικά της είμαι ευγνωμονώ που δεν είναι ξεροκέφαλη σε αυτό το θέμα.

Σιγά-σιγά βγαίνει από την αγκαλιά μου και την κοιτάζω στα μάτια. Είναι πρησμένα από το κλάμα. Ποιος της είπε να δει αυτή την ταινία;!

Δεν μου αρέσει να την βλέπω έτσι.

<< Πως πέρασες στο σχολείο; >> με ρωτάει σπάζοντας πρώτη την σιωπή που άρχιζε να γίνεται άβολη.

< Μια χαρά. Εσύ πως πέρασες μόνη σου. >> την ρωτάω και εγώ.

<< Μια χαρά >> μου απαντάει. Εγώ μόνο "Μία χαρά" δεν βλέπω.

<< Έλα περνά μέσα μην καθόμαστε έξω. >> μου προτείνει και συμφωνώ με ένα νεύμα του κεφαλιού μου. Τις άλλες φορές έμπαινα χωρίς καν να προλάβει να πει "Γεια" αλλά τέλος πάντων.

<< Φέρε κάτι να τσιμπήσουμε μωρή. >> της λέω και κάθομαι στον καναπέ. Τόσο κράτησε η συμπόνια.

<< " Μωρη " να πεις την αδελφή σου. >> είπε δήθεν ενοχλημένη. Μου αρέσει να την πειράζω.

Ο κολλητός μου φίλοςTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon