Κεφάλαιο 7ο

114 6 12
                                    

Αφηγητής

Το πρωί έφτασε και η ώρα ήταν 07:00 ακριβώς. Το αναθεματισμένο το ξυπνητήρι χτύπησε και η Αρετή με τον Στέφανο δεν ήθελαν να ξυπνήσουν.
Μετά από 5' λεπτά η Αρετή σηκώθηκε με το ζόρι και είδε τον Στέφανο που κοιμόταν ακόμη. Τον σκουντιξε με δύναμη για να τον τρομάξει και να ξυπνήσει.

<< ΞΎΠΝΑ. >> φώναξε. Εκείνος πετάχτηκε απότομα από την τρομάρα.

<< Πάς καλά παιδάκι μου; Να με στείλεις θέλεις; Τρόμαξα. >> είπε ο Στέφανος και έβαλε το χέρι του στην μεριά που είναι η καρδιά του.

<< Αυτό το έκανα επειδή μου είπες ότι άν είχες μονό κρεβάτι θα κοιμόμουν στο πάτωμα. >> του είπε εκείνη.

<<Α καλά. Δε θα πιάσουμε παλι αυτή την συζήτηση.>>

<< Κανονικά πρέπει γιατί με την επανάληψη μαθαίνεις καλύτερα. >>

<< Εντάξει Αρετή με συγχωρείς που θα άφηνα μία κυρία σαν κι εσένα να κοιμηθείς στο πάτωμα.>> την ειρωνεύτηκε. << δε θα ξανά γίνει>>

<< Αυτο έλειπε να ξανά γίνει... τέλος πάντων. Τώρα τι θα κάνουμε; Δεν θέλω να πάω σχολείο. >> παραπονέθηκε η Αρετή.

<< Ούτε εγώ θέλω! >> συμφώνησε ο Στέφανος.

<< Τι θα κάνουμε; >> ρώτησε η Αρετή.

<< Δεν ξέρω. >> της απάντησε ο Στέφανος.

Για ένα λεπτό προσπαθούσαν να σκεφτούν τι θα κάνουν κοιτώντας το κενό.

<< Το βρήκα. >> πετάχτηκε ο Στέφανος διακόπτοντας την ησυχία που μόλις υπήρχε και η Αρετή τινάχτηκε από την τρομάρα της.

Όλο τρομάζουν αυτά τα παιδιά.

<< Σιγά καλέ, με τρόμαξες! Ουφφφ...! Τι σκέφτηκε πάλι το πανούργο και παράλληλα καμένο μυαλό σου; Είπα και εγώ τι καμένο μου μυρίζει τόση ώρα; Τελικά το βρήκα. Το μυαλό σου ήταν. >> είπε η Αρετή για να τον πειράξει.

<< Λοιπόν δεν θα το σχολιάσω τώρα αυτό... >>

<< -Και καλά θα κάνεις- >> τον διέκοψε η Αρετή μ'ένα -και καλά- σοβαρό ύφος.

<< Να συνεχίσω; >> ρώτησε ο Στέφανος και εκείνη έγνεψε λέγοντας τού να συνεχίσει.

<< Λοιπόν! Θα πάρουμε τα παιδιά που ήρθαν χτες στα γενέθλια μου και θα τους πούμε να μην πάει κανένας σχολείο σήμερα και να συναντηθούμε στο κέντρο για να κάνουμε βόλτες ή να πάμε για καφέ ή ό,τι να'ναι τέλος πάντων. Τι λες; >> της εξήγησε ο Στέφανος και η Αρετή για μερικά δευτερόλεπτα σκεφτόταν τα λόγια του.

Ο κολλητός μου φίλοςHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin