Κεφάλαιο 18ο

41 4 0
                                    

Αρετή

Δεν κοιμήθηκα καλά. Σκεφτόμουν όλο το βράδυ τι θα κάνω με την Μαριάννα. Και αν τελικά έκανα λάθος; Σκέφτηκα μια εκδοχή που δεν ξέρω κατά πόσο θα πετύχει. Σκέφτηκα λοιπόν να το πω στις φίλες μου και να την παρακολουθήσουμε ή να πιάσουμε τις φίλες της Μαριάννας και να τις ψαρέψουμε. Το δεύτερο μου αρέσει περισσότερο. Είναι ευκολότερο κιόλας. Θα δω τι θα κάνω.

Στο σχολείο κοιμάμαι όρθια. Με το που πάω σπίτι θα πέσω για ξερή για ύπνο. Πήγα να ρίξω νερό στο πρόσωπο μου αλλά πάλι κοιμισμένη είμαι. Ο καθηγητής ήθελε πρίν να του πω και μάθημα αλλά κλασικά εγώ δεν μπορούσα γιατί ψηλό κοιμόμουν και τον κοιτούσα σαν το ζόμπι. Ανυπομονώ να πάω σπίτι να ξεκουραστώ.

Παρεπιπτόντως την Μαριάννα μέχρι στιγμής δεν την έχω δει και είμαστε στο τρίτο διάλυμα, οι φίλες της πάντως εδώ είναι. Στην Χριστίνα είπα τις σκέψεις μου και μου πρότεινε καλύτερα να ψαρέψουμε την Άννα με την Λίνα, τις κολλητές της Μαριάννας, για να δούμε αν όντως κάτι πάει στραβά με αυτήν. Δεν δέχομαι να κοροϊδεύουν τον Στέφανο και ειδικά πίσω από την πλάτη του.

Τελικά πήγαμε και μιλήσαμε στις δικές μας φίλες και δέχτηκαν να μας βοηθήσουν, είπαν επίσης ότι είναι τόσο χαζές η Άννα με την Λίνα που σίγουρα θα μας πουν τα πάντα και συμφωνήσαμε να μην το πούμε πουθενά ειδικά στον Στέφανο, τουλάχιστον όχι ακόμα μέχρι να μάθουμε την αλήθεια ώστε να μην χωρίσουν άδικα και μετά να το έχω βάρος στην συνείδηση μου.

Πλέον είμαστε μέσα για μάθημα και περιμένω ανυπόμονα να χτυπήσει το κουδούνι ώστε να πάρουμε πληροφορίες από τις χαζές, όπως τις λέει η Δανάη και όχι μόνο.

Μαθηματικά... δεν τα μισώ αλλά δεν τρελενομαι κιόλας. Ο καθηγητής είναι αρκετά σπαστικός, πάντα στην μέση του μαθήματος αρχίζει και μιλάει ασταμάτητα λέγοντας διάφορα επιχειρήματα που δεν πρέπει να μιλάμε μες την τάξη ή να χρησιμοποιούμε κινητά ή θα βρεί κάποιο θέμα τέλος πάντων. Όμως είναι και πολύ καλός στο μάθημα του. Μας τα εξηγεί τόσο καλά που δεν χρειαζόμαστε καν να ανοίξουμε βιβλίο που λέει ο λόγος. Μας δείνει την ευκαιρία να συμμετέχουμε και όποιος προσέχει μέσ'το μάθημα σηκώνει χέρι και μιλάει. Εγώ δηλαδή έχω πάρει καλό βαθμό μόνο και μόνο επειδή επανέλαβα πράγματα που είπε πριν ο ίδιος. Αυτό είναι καλό επειδη έτσι παίρνουν και οι άλλοι, που το διάβασμα δεν είναι το φόρτε τους, καλό βαθμό. Κρίμα που είναι σπαστικός αλλιώς θα ήταν ο καλύτερος καθηγητής.

Ο κολλητός μου φίλοςOnde histórias criam vida. Descubra agora