Στέφανος
Είδα την Αρετή ότι ήρθε και με έβλεπε να έχω την Μαριάνα στην αγκαλιά μου και διέκρινα στο βλέμμα της ότι ξαφνιάστηκε. Φυσικό να ξαφνιάστηκε αφού δεν της έχω πει τίποτα γιατί δεν μου άρεσε που δεν μου έδινε καθόλου σημασία και γι'αυτό σκέφτηκα να κάνω και εγώ το ίδιο για να δει πως είναι να σε γράφουν.
Με την Μαριάνα τα φτιάξαμε το Σαββατοκύριακο και γι'αυτό δεν ήρθα σχολείο με την Αρετή επειδή θα ερχόμουν με το κορίτσι μου πλέον, την Μαριάνα.
Όμως η Αρετή είναι μόνη της, που είναι ο Νίκος; Πίστευα ότι θα έρθει με αυτόν. Τι έγινε Αρετουλα; Μας άφησε, μας άφησε;
Ελα μωρέ μη γίνεσαι κακός.
Δε φταίω ας μη με έγραφε.
Έλεος σαν παιδάκι κάνεις.
...
Μάς πλησιάζει, ποιος ξέρει άραγε τι σκέφτεται. Τι να της πω τώρα για να την πικαρω; Μην ανησυχείς αγορινα μου, κάτι θα βρεις, δεν σε φοβάμαι, τόσα χρόνια την ξέρεις και περισσότερο από οποιοδήποτε άλλον, τι στον κόρακα δεν θα βρεις κάτι; Κάτι θα βρεις.
<< Καλημέρα. >> είπε.
<< Γειά! >> της λέω ξερά. Για αρχή καλό είναι.
<< Καλημέρα. >> της είπε και η Μαριάνα γλυκά.
<< Εεε... Έχω χάσει επεισόδιο; >> ρωτάει αναφερόμενη σε εμένα και την Μαριάνα που είμαστε αγκαλιά.
<< Γιατί, δεν ξέρεις; Πίστευα πως τα λέτε όλα εσύ και ο Στέφανος και ότι σίγουρα θα το ήξερες! >> απάντησε η Μαριάνα. Μπράβο, έξυπνο κορίτσι έχω, ήταν η πιο σωστή απάντηση που της είπε για να την βάλει σε σκέψεις και να συμπεράνει ότι όντως τα λέμε όλα μεταξύ μας, και με την πρώτη ευκαιρία κιόλας, και ότι εγώ αυτή τη φορά δεν της είπα τίποτα.
<< ... >> σιωπή. Δεν λέει τίποτα, την αποστωμοσε και δεν ξέρει τι να απαντήσει. Σίγουρα σκέφτεται τα λόγια που της είπε η Μαριάνα μου. Να μου ζήσεις μωρό μου. Μωρέ τι έξυπνο κορίτσι έχω 'γω;
<< Πότε τα φτιάξατε; >> ρώτησε τελικά.
<< Το Σαββατοκύριακο >> της απάντησα.
<< Α ναι. Σε είδα που βγήκες. >> είπε ξερά και κάπως ενοχλημένα που δεν της είχα πει τίποτα.
<< Α ναι, τώρα που το θυμάμαι, δεν είχες έρθει με τον Στέφανο στο καφέ- μπάρ. Στην αρχή νόμιζα πως θα βγήκες με τις φίλες σου ή ότι μπορεί να είχες δουλειά ή κάτι τέτοιο αλλά από αυτό που είπες τώρα καταλαβαίνω πως ούτε ότι θα βγει δεν σου είπε ο Στέφανος. >> της είπε η Μαριάνα. Μπράβο το κορίτσι μου, έτσι ρίξε κι άλλο αλάτι στη πληγή.
ESTÁS LEYENDO
Ο κολλητός μου φίλος
Novela JuvenilΗ Αρετή και ο Στέφανος είναι φίλοι από μωρά εφόσον τα σπίτια τους είναι απέναντι το ένα από το άλλο και εφόσον οι οικογένειες τους είναι και αυτοί φίλοι μεταξύ τους. Οι γονείς τους θέλουν μια μέρα να τους παντρέψουν αλλά η Αρετή και ο Στέφανος έλεγα...